اخبار داغ

استاندار سمنان:

اظهارات ترامپ موجب اتحاد بیشتر ایرانیان شد/ اگر کسی با طناب پوسیده آمریکا ته چاه برود گرفتار خواهد شد

اظهارات ترامپ موجب اتحاد بیشتر ایرانیان شد/ اگر کسی با طناب پوسیده آمریکا ته چاه برود گرفتار خواهد شد
استاندار سمنان با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام گفت: امروز بر همگان روشن شده است که اگر کسی با طناب پوسیده آمریکا ته چاه برود گرفتار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا پیرامون برجام گفت: از قدیم گفته اند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، همانطور که مستحضر هستید در حال حاضر دولت آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است که در اثر اقدامات ناشیانه خود موجبات انسجام بیشتر ایرانیان را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان با بیان اینکه امام سجاد (ع) می فرمایند خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را از احمق ها آفریده است ادامه داد: مقامات ایالات متحده تلاش می کردند در درجه اول بین اقشار مختلف مردم ایران و در درجه دوم بین کشورهای حامی برجام اختلاف بیاندازند که به حول و قوه الهی بخاطر اقدام ناشیانه خود در هردو هدف با شکست مواجه شدند.

,

خباز با اشاره به اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در خصوص خلیج فارس اظهار کرد: استفاده ترامپ از واژه ای جعلی برای خلیج فارس با واکنش شدید همه ملت ایران حتی ایرانیان خارج از کشور و نیز اقلیت های دینی مواجه شد.

,

وی با تاکید بر انسجام قوای سه گانه و سایر ارکان کشور گفت: رئیس جمهور پس از این اتفاق، تعبیرات بی نظیری در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بکار بردند که نشان دهنده جایگاه این نهاد در کشور است.

,

نماینده دولت در استان سمنان افزود: در جامعه بین المللی نیز فقط دو کشور عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی از سخنان رئیس جمهور آمریکا استقبال کردند که هم وضعیت قرون وسطایی عربستان و هم مجعول بودن رژیم صهیونیستی در جهان روشن است.

,

خباز با بیان اینکه امروز کشورهای اروپایی نیز به بدعهدی آمریکا پی برده اند تصریح کرد: باید به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درود فرستاد که از ابتدا بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تاکید داشتند و خوشبختانه این اتفاق باعث شد تمام دنیا بفهمد اگر کسی با طناب پوسیده آمریکا به ته چاه برود حتما گرفتار خواهد شد.

,

وی به تاکید بر اینکه هیچ کشوری نمی تواند یک جانبه توافقات بین المللی را زیر پا بگذارد گفت: سخنان دونالد ترامپ آنقدر سخیف و کم ارزش بود که تمام جهان انگشت تعجب به دهان خود بردند.

,

استاندار سمنان در پایان از مردم و مسئولان ایالات متحده آمریکا خواست تا پیش از انتخاب شخصیت های تراز اول این کشور از آنها تست سلامت روانی بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه