اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد خبرداد

آماده باش 10 پایگاه هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین

آماده باش 10 پایگاه هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد گفت: امسال هم مانند سال‌های قبل جمعیت هلال‌احمر یزد هم در استان و هم در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی به زائران خدمت‌رسانی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدبانو؛ «عباس احد پور» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تصمیم‌های مرتبط با خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی به‌صورت متمرکز و کشوری اتخاذ می‌شود، اذعان کرد: جمعیت هلال‌احمر در سال‌های اخیر خدمات قابل‌توجهی به زائران اربعین حسینی ارائه داده است و امسال هم مانند گذشته می‌کوشد با رفع کاستی و کیفیت بهتر نسبت به قبل خدمات درمانی و امدادی ارائه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی  با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر بیشتر در مناطق  مرزی  خدمات ارائه می‌دهد، تصریح کرد: امسال هم کلیه پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر در تمام مسیرهای مواصلاتی مجهز شده و آمادگی کامل خواهند داشت تا در ایام اربعین خدمات درمانی و امدادی را به زائران، چه داخلی و چه خارجی که گذرشان از یزد است، ارائه دهند.

,

احد پور با بیان اینکه 10 پایگاه هلال‌احمر در استان یزد به زائران خدمات ارائه می‌کنند، اذعان کرد: جمعیت هلال‌احمر هم در مرز و هم در کشور عراق در بیمارستان و چند هتل  مجهز خدمات درمانی پزشکی ارائه خواهد داد. درزمینهٔ تأمین دارو هم فعالیم.

,

این مسئول در خصوص اعزام پزشک، تکنسین و پرستار خاطرنشان کرد: مرکز پزشکی حج سامانه‌ای را معرفی کرده است که پزشکان در آن ثبت‌نام کرده و پس از بازآموزی و مصاحبه اعزام خواهند شد.

,

وی یادآور شد: خدمات‌دهی جمعیت هلال‌احمر به‌صورت متمرکز انجام می‌گیرید ازاین‌رو نمی‌توان آماری از میزان خدمات‌دهی کارکنان هلال‌احمر یزد به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در سال‌های گذشته ارائه داد.

,

احد پور ضمن آرزوی کاهش حوادث و تأمین امنیت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: جمعیت هلال‌احمر در هرسال نواقص و کاستی‌ها را بررسی کرده و سعی دارد روند روبه‌پیشرفتی را طی کند.

,

انتهای پیام/ش

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه