اخبار داغ

امام جمعه اصفهان مطرح کرد؛

لزوم هم افزایی برای رفع مشکلات ساختمان ستاد اقامه نماز اصفهان

لزوم هم افزایی برای رفع مشکلات ساختمان ستاد اقامه نماز اصفهان
امام جمعه اصفهان، در جلسه ستاد اقامه نماز استان بر قدرت بازدارندگی نماز تأکید کرد و گفت: برای اینکه مشکلات اجتماعی را کاهش دهیم باید در حوزه نماز سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امام جمعه اصفهان امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان با اشاره به لزوم توجه به نماز در جامعه، اظهار کرد: نماز با اهمیت ترین واجب در اسلام محسوب شده و ستون دین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ادامه داد: کسی که نماز را ترک کند به انتهای پرتگاه خروج از دین سقوط می کند.

,

وی ادامه داد: غالبا افرادی که دچار مشکلات اخلاقی و فساد های اجتماعی می شوند، کسانی هستند که نماز را ترک کرده یا سبک می شمارند.

,

رییس ستاد اقامه نماز اس تان با بیان اینکه کسی که نماز را با حضور قلب می خواند خداوند را در محضر خود می بیند، عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند اگر زیاد حرف نزنید و از هوای نفس خود پیروی نکنید، هر چه من می بینم شما هم می بینید و هر چه من می شنوم شما هم می شنوید.

,

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به لزوم همکاری سازمان ها و نهادهای استان برای رفع مشکل ساختمان ستاد اقامه نماز استان، عنوان کرد: یکی از مهم ترین ارکان دین نماز است، لذا علاوه بر تبیین فلسفه نماز، لازم است کلیه نهادهای فرهنگی برای ترویج و آموزش احکام نماز برنامه ریزی کنند.

,

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رنجبر، دبیر ستاد اقامه نماز استان به ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه