اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی مانع از برنامه‌های توسعه‌ای می‌شود / 1.5 میلیارد دلار برای اشتغال روستایی تخصیص یافت

هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی مانع از برنامه‌های توسعه‌ای می‌شود / 1.5 میلیارد دلار برای اشتغال روستایی تخصیص یافت
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هنوز به پایان سال نرسیده ایم، دولت با کسری 47 هزار میلیاردی بودجه مواجه شده که واقعا نگران کننده است و نیازمند طرحی نو در این زمینه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور رؤسای ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد، اظهار داشت: خادمی برای مردم صبور و نجیب شهرستان ری باعث افتخار است و بنده همیشه تلاش کرده ام در جلسات شورای اداری حضور داشته باشم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، , سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور رؤسای ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد، اظهار داشت: خادمی برای مردم صبور و نجیب شهرستان ری باعث افتخار است و بنده همیشه تلاش کرده ام در جلسات شورای اداری حضور داشته باشم. ,

وی با تشکر از مدیرانی که برای توسعه شهرستان و ارائه خدمات به مردم تلاش می کنند، افزود: جمعیت ری از چندین شهرستان کشور بیشتر است و این موضوع مسئولیت همه ما را در امر خدمت رسانی سنگین تر می‌کند. 

,

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: ما از طریق دفتر ارتباطات مردمی در ری با مردم ملاقات داریم و در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و درصدد رفع آنها هستیم و سعی می کنیم از طریق شرکت در شورای اداری این شهرستان نیز با مدیران و مسئولان ادارات ارتباط داشته باشیم و در جریان روند ارائه خدمات و همچنین مشکلات پیش رو باشیم. 

,

موسوی با اشاره وضعیت نامطلوب اقتصاد کشور، بیان کرد: بر اساس گزارشی که در پنج ماه گذشته در خصوص دخل و خرج دولت منتشر شده، همین امروز با حدود 47هزار میلیارد کسری بودجه مواجه هستیم.

,

وی با بیان اینکه هشدارهای لازم ابلاغ شده بود، تصریح کرد: متاسفانه سازکارهای اجرایی متناسب با این هزینه ها و درآمدها تعریف نشده و لازم است با ایجاد طرحی نو، ترمز خرج های بی رویه کشیده شود. 

,

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از مدیران ادارات دولتی خواست در این امر پیشقدم شوند و افزود: شما که کارگزاران اجرایی هستید انتظار داریم که طرح و ایده های خود را پیشنهاد بدهید چرا که کسری 47هزار میلیارد واقعا نگران کننده است و نیازمند طرحی نو در این زمینه هستیم.

,

 موسوی اظهار داشت: با سختی های فراوان از مردم مالیات اخذ می کنیم و نفت را می فروشیم که با این بودجه‌ها تنها می توانیم حقوق ها را پرداخت کنیم درصورتی که برای برنامه‌های عمرانی و توسعه ای نیاز به منابع مالی داریم اما هزینه‌های جاری امروز دستگاههای اجرایی و دولت مانع این قضیه می شود و باید یک راهکار جدی طرح شود.

,

وی با اشاره سازوکار تخصیص روستاها، ابراز کرد: براساس برنامه ششم، بودجه هایی برای توسعه روستایی در نظر گرفته شده و به طور مستقیم در سراسر کشور در اختیار بخشداری ها و دهداری ها قرار گرفته است که بدین وسیله بستر مناسبی فراهم شده تا بخشداران با یک برنامه ریزی دقیق در جهت توسعه روستاها تلاش کنند و مشکلات مردم روستایی را برطرف کنند.

,

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با توسعه روستاها بسیاری از مشکلات شهری نیز مرتفع می شود، تصریح کرد: دیروز آیین نامه تخصیص بودجه یک و نیم میلیارد دلاری برای توسعه روستایی در کشور مصوب شد که بستر خوبی برای توسعه اشتغال در روستاها است و امیدوارم شاهد تحولات جدی در این زمینه باشیم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه