اخبار داغ

داغی که بر سینه ترامپ و حامیانش زده شد / دعای وحدت و فخر بر شعار من یک پاسدارم

داغی که بر سینه ترامپ و حامیانش زده شد / دعای وحدت و فخر بر شعار من یک پاسدارم
ظهر امروز نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در حسینیه سپاه عاشورا تجمعی در پاسخ به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه انقلاب و سپاه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل، ظهر امروز نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی اعم از امرا و فرماندهان ارتش، سرداران و کارکنان ناجا و کارکنان و فرماندهان سپاه عاشورا به میزبانی سردار کریمیان و با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در حسینیه سپاه عاشورا تجمعی در پاسخ به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه انقلاب و سپاه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

در این تجمع که با حضور پرشور نیروهای مسلح انجام شد؛ تجلی وحدت و انسجام بین نیروهای نظامی بار دیگر به رخ دوستان و دشمنان کشیده شد.

,

Image title

, Image title,

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، سخنرانی سردار کریمیان و حجت الاسلام آل هاشم و دعای وحدت نیروهای مسلح، از جمله محورهای این تجمع حماسی بود.

,

سردار کریمیان: هر کسی که دلش برای انقلاب  بتپد، پاسدار است

,

سردار کریمیان در این مراسم طی سخنانی این تجمع را عمل اقتدار و داغی بر دل دشمنان انقلاب خوانده و گفت: بدنبال یاوه گویی های اخیر ترامپ، شعار "من یک پاسدارم" به شعار محبوب مردم ایران تبدیل شده است.

,

Image title

, Image title,

 

,

وی ضمن تقدیر از تدبیر نماینده ولی فقیه و موضع گیری های قاطع وی در این خصوص، تاکید کرد: هر کسی در هر کجا که دلش برای انقلاب و آرمان های آن بتپد، پاسدار است.

,

همچنین حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه سپاه اقتدار کشور است؛ گفت: دشمنان می بینند که سپاه با گروه های تروریستی تربیت شده دست آنها چگونه مبارزه می کند و از روی اغراض سیاسی اقدام به موضع گیری علیه سپاه می کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم: سپاه پاسداران در دل مردم ایران قرار دارد

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سخنان سخیف ترامپ را عاملی برای افزایش انسجام بین نیروهای مسلح توصیف کرده و افزود: سپاه از آن جهت مورد هجمه دشمنان قرار گرفته که باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

,

Image title

, Image title,

 

,

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران قرار دارد و طبق فرمایش امام خامنه ای بدیهی است که آمریکا بخاطر حذف عناصر تاثیرگذار انقلاب، از سپاه بدش بیاید.

,

این تجمع شورآفرین با دعای وحدت بین نیروهای مسلح و بیعت مجدد آنها با آرمان های صدیق امام راحل و رهبر انقلاب به پایان رسید تا زهر چشمی از دشمنان قسم خورده نظام گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه