اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

برابر ترامپ باید اقدام قاطع و انقلابی انجام داد اما نه در فضای مجازی

برابر ترامپ باید اقدام قاطع و انقلابی انجام داد اما نه در فضای مجازی
بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در برابر این سخنان گزاف و سخیف رئیس جمهور آمریکا باید اقداماتی قاطع و انقلابی داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به اتحاد و همدلی که در بین احزاب مختلف در پی سخنان نسنجیده ترامپ ایجاد شده، اظهار کرد: برجام، هزینه گزافی برای ملت ما داشت و ما آنچه که در طول سالیان گذشته از بدعهدی های آمریکا دیده بودیم دوباره در برجام دیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل ,

وی ادامه داد: آمریکا همواره غیرقابل اعتماد بوده است، اما اصرار تیم مذاکره کننده بر اعتماد دوطرفه آنچه را که امروز شاهد آن هستیم را در پی داشته است.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در برابر این سخنان گزاف و سخیف رئیس جمهور آمریکا باید اقداماتی قاطع و انقلابی داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: نمی توان با ارسال توئیت و یا پیامی در فضای مجازی پاسخی دندان شکن داد و این را باید مسوولین دولتی بدانند و به آن واقف باشند.

,

بیگی در پایان سخنان خود گفت: تمام تلاش ترامپ برای ایجاد وفاق بین المللی علیه ایران می باشد که به این مورد دست نیافته و تمامی سخنان بیهوده اش نیز در راستای همین عدم موفقیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه