اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

معرفی گزینه نهایی استانداری اردبیل کذب است/ در حال بررسی نامزدها هستیم

معرفی گزینه نهایی استانداری اردبیل کذب است/ در حال بررسی نامزدها هستیم
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در خصوص معرفی یا انتخاب استاندار اردبیل همچنان در حال بررسی نامزدهای پیشنهادی هستیم و هر آنچه که در فضای مجازی مطرح می شود شایعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر با بیان اینکه گزینه‌های پیشنهادی برای استانداری اردبیل در حال بررسی است، اظهار کرد: تا به حال مجمع نمایندگان و وزارت کشور برای معرفی یا انتخاب گزینه نهایی استانداری اردبیل به تصمیم نهایی نرسیده و همچنان در حال بررسی نامزد های پیشنهادی هستیم، فلذا هر آنچه که در فضای مجازی مطرح می شود شایعه ای بیش نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر ,

وی ادامه داد: تصمیم نهایی را وزارت کشور با مشاوره مجمع نمایندگان استان اردبیل خواهد گرفت و این امر هنوز از سوی این وزارتخانه عملیاتی نشده است.

,

نماینده کوثر و خلخال خاطر نشان کرد: بنده نیز در نطق پیش از دستور هفته گذشته مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان منطقه، خواستار تسریع در معرفی و انتخاب استاندار اردبیل شدم، وزارت کشور می بایست برای افزایش سطح کارایی استان اردبیل در حوزه اقتصادی و ... هر چه سریعتر استاندار اردبیل را معرفی و انتخاب کند.

,

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در پایان گفت: جلسات و نشست های بسیاری در این خصوص با نمایندگان استان صورت گرفته و پیشنهاداتی نیز ارائه شده است که انتظار می رود با طی مراحل قانونی معرفی و انتخاب استاندار اردبیل بیش از این به درازا نکشد.

,

انتهای پیام/

,
, ,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه