اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ترامپ جای کارتر نشسته است/ ترامپ ژئوپلیتیک را دقیق نمی داند

ترامپ جای کارتر نشسته است/ ترامپ ژئوپلیتیک را دقیق نمی داند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ترامپ ژئوپلیتیک را دقیق نمی داند، گفت: ترامپ با مراجعه به قبرستان ببیند که روی قبر سربازانش حک شده که جهت تامین منافع ملی آمریکا در جنگ اول و دوم خلیج فارس کشته شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در واکنش به اظهارات و اتهامات ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ایران گفت: همه دنیا در برابر سخنرانی های ترامپ معترض هستند و در درون حزب حاکم آمریکا نیز اعتراضاتی علیه وی بلند شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ترامپ به شدت نسبت به شکست داعش در منطقه ناراحت است، افزود: او به نوعی آلزایمر گرفته و تلاشش بر این است که می خواهد همه شکست ها را برگردن دیگران بیاندازد.

,

وی با اشاره به اینکه ترامپ جای کارتر نشسته است، بیان کرد: ترامپ متاسفانه احساس می کند ایران در سال 57 سپری می کند و هنوز انقلاب نشده است و او با کلمات و جملاتی که به زبان می آورد انگار در این دنیا زندگی نمی کند.

,

حسن بیگی همچنین تصریح کرد: ترامپ از حداقل اخلاق، نزاکت و پرستیژ یک رییس جمهور برخوردار نیست و پرستیژ کشور آمریکا را هم زیر سوال برده است.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه امروز دنیا، دنیایی چند قطبی شده است و دیگر تک قطبی نیست، گفت: آمریکایی ها هنوز بر اساس تک قطبی بودن صحبت می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه سپاه در جمع مستضعفین به نوعی حامی مستضعف، مظلوم و مقابله کننده با تروریست ها معرفی شده است، افزود: ارتش آمریکا، کودک کوش، مظلوم کش و متجاوزبه سرزمین و ناموس ملت ها در دنیا معرفی شده است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا از عقل و استراتژیک خوبی برخوردار نیست، اظهار کرد: امروز ترامپ ژئوپلیتیک را نیز دقیق نمی داند و باید حتما به سر قبر سربازان امریکایی برود که روی آن ها حک شده که جهت تامین منافع ملی  آمریکا در جنگ اول و دوم خلیج فارس سرباز کشته شده است.

,

وی با اشاره به اینکه ترامپ ادبیاتش ضعیف است، بیان کرد: او نام خلیج فارس را آنگونه ای که کشورهای عربی می خواستند به زبان آورد که همه دنیا نسبت به این قضیه معترض بودند.

,

حسن بیگی همچنین تصریح کرد: اجماع ملی جمهوری اسلامی هم نشان می دهد که ترامپ هیچ جایگاهی در منطقه ندارد و لذا در این خصوص هم با اشتباه بزرگی روبرو هستند.

,

وی با بیان اینکه ترامپ نمی تواند در هیچ موضوعی، صحبت حقوقی داشته باشد، گفت: مشاورینش یکماهی نشستند برایش متن آماده کردند و آدمی که عقل نداشته باشد قطعا نتوانسته متن را بخواند و همه حرف های انتخاباتی خود را مجددا تکرار کرد.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب درخصوص اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند و ملت باید روی پای خود بیاستد، افزود: باید به شدت مواظب نفوذی ها باشیم که با تحلیل های غلطشان و با بیان وطن فروشانه خودشان تلاش می کنند که انسجام ملی را بهم بریزند.

,

این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: به گفته امام خمینی(ره) دنیای آینده دنیای کلاشینکف نیست بلکه دنیای موشک است و باید به قدرت موشکی مسلح شویم که بازدارندگی داشته و در دنیا کسی جرات چپ نگاه کردن به ملت ایران را نداشته باشد.

,

وی ادامه داد: در این راستا دولتمردان باید گوش به فرمان رهبری باشند و در جهت توسعه بنیه موشکی و دفاعی اقداماتی را انجام دهیم.

,

حسن بیگی با بیان اینکه سخن قلدرموابانه تحت هیچ شرایطی در دنیا بر تابیده نمی شود، گفت: سخنان مضحک ترامپ  را هیچ کشوری و فردی گوش نکرد و لذا امروز رییس جمهور آمریکا جایگاه حقیقی و حقوقی این کشور را زیر سوال برده و جایگاه ذاتی و خانوادگی خود را جایگذین آن کرده است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه امروز ضعیفترین دولت در امریکا مستقر است، اظهار کرد: ایران در سطح منطقه در راس همه عزت ها قرار دارد و باید از این موقعیت استفاده و تبادل و ارتباط با جهان خارج منهای آمریکا و اسراییل توسعه پیدا کند.

,

وی تصریح کرد: وزارت خارجه باید به گونه ای عمل کند که در تبلیغ ایران هراسی که ترامپ انجام می دهد، حقانیت ایران بیشتر به دولت ها و ملت ها نشان داده شود و اقتدار رهبری در سطح بین المللی معرفی شود.

,

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه مجلس هم باید بداند که جایگاه مجلس جایگاه ملت ایران است، گفت: مجلس باید در جهت تامین منافع ملی و مسیری که رهبری تفسیر و تبیین کرده محکمتر قدم بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه