اخبار داغ

امام جمعه مهاباد:

ترامپ شخصی دیوانه و نیازمند درمان است/ سپاه؛ اقتدار و افتخار مردم ایران

ترامپ شخصی دیوانه و نیازمند درمان است/ سپاه؛ اقتدار و افتخار مردم ایران
امام جمعه مهاباد ترامپ را فردی دیوانه و مایه شرمساری مردم آمریکا خطاب کرد واقتدار و افتخار بودن سپاه برای ملت ایران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالقادر سهرابی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: نطق تکراری و خشونت آمیز رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده ناتوانی به اصطلاح ابرقدرتی است که در برابر مقاومت و منطق مردم و دولتمردان ایران اسلامی،حرفی منطقی و عاقلانه برای گفتن ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ترامپ را شخصی دیوانه خوانده وافزود:ترامپ شخصی دیوانه و ناقص العقل است و باید در بیمارستان های روانی بستری و مداوا شود.

,

امام جمعه مهاباد، با بیان اینکه توانمندی دفاعی کشور و نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران قابل مذاکره نیست، تصریح کرد: ایران اسلامی محکم و استوار از سپاه پاسداران حمایت می‌کند سپاه اقتدار،افتخارو نور چشم مردم است.

,

وی، اظهار کرد: بدون شک برجام سندی بین المللی است که سخنان هیچ کس نمی تواند یک کلمه در جهت از بین بردن یا تضعیف  حقوق ملت ایران به آن بیفزاید یا ازآن بکاهد.

,

ماموستا سهرابی، گفت: یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا اتحاد و همدلی میان آحاد ملت ایران بیشتر کرده است چراکه ملت مجاهد ایران این حرف های تکراری و اتهامات واهی را چون همیشه پوچ و بی‌ارزش می‌داند و مسیر ایستادگی خود در حمایت از مظلومان منطقه و مبارزه با رژیم‌های غاصب را ادامه خواهد داد.

,

وی، افزود: نام بردن نام جعلی برای خلیج فارس توسط ترامپ نشان از خود فروختگی آمریکا دارد خلیج فارس یک حقیقت ثابت شده برای همگان است.

,

امام جمعه مهاباد، ضمن اظهار تاسف برای ملت آمریکاجهت داشتن رئیس‌جمهوری مانند ترامپ گفت: برای ملت آمریکا متأسفیم که سرنوشت خودشان را دست دیوانه‌ای مثل آقای ترامپ داده‌اند؛ امیداواریم مردم آمریکا هم سر عقل بیایند و اجازه ندهند چنین دولتمردی با منافع ملی‌شان اینگونه بازی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه