اخبار داغ

معلمین نهضت سواد آموزی مقابل استانداری آذربایجان غربی تجمع کردند

معلمین نهضت سواد آموزی مقابل استانداری آذربایجان غربی تجمع کردند
آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در اعتراض به تعیین تکلیف جذب و بکار گیری آن ها طبق مصوبه قانون ۱۰ تبصره ۱۷ مقابل استانداری آذربایجان غربی تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، تجمع آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در راستای مشکلات آنها پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در حاشیه این تجمع یکی از حاضران در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به مشکلات موجود آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، اظهار داشت: طبق قانون ماده ۱۰ تبصره ۱۷ قانون تعیین و تکلیف نیروی حق التدریس و نهضتی طبق مصوبه ۹۵٫۶٫۳ که تا یک سال مهلت تعیین و تکلیف نیرو های پیش دبستانی، شرکتی(حق التدریس)، خدماتی و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی باید قبل از سال ۹۲ انجام می شد ولی متاسفانه از ۴ گروه اعلام شده فقط گروه نهضت تعیین و تکلیف نشده است.

, اروم نیوز,

یکی دیگر از تجمع کنندگان نیز گفت: این قانون در ۱۷ شهریور ماه ۹۵ توسط شورای نگهبان تایید شده و به دستور ریاست جمهوری می باید ظرف یکسال تعیین و تکلیف شوند.

,

طبق گفته های یکی دیگر از تجمع کنندگان، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در صورتی که نیاز مبرم به معلم دارند ولی در جذب و تعیین و تکلیف نیرو های نهضتی سرباز زده و اعلام عدم نیاز می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه