اخبار داغ

نگاهی به پیکار استقلال خوزستان و نفت تهران در هفته دهم؛

مصاف بدترین‌ها در تختی تهران

مصاف بدترین‌ها در تختی تهران
تیم های نفت تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر امروز ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، دیدار حساس نفت تهران و استقلال خوزستان در هفته دهم لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که این دوتیم در جدول شرایط خوبی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

تیم های نفت تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از ساعت 15:45 دقیقه فردا سه شنبه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می روند.

,

استقلال با کمبود توان مالی لیگ را شروع کرده و تا پایان هفته نهم با 7 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد. تیم میزبان نیز چند صباحی بدون تکلیف و با مربیان مختلف کار کرده است و با اختلاف 2 امتیاز نسبت به استقلال خوزستان در رتبه سیزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.

,

این دوتیم تا کنون 8 بار به مصاف هم رفته اند که 6 بازی آنها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و نفت تهران نیز در دو بازی به پیروزی رسیده است. جالب اینکه همه 4 بازی دو تیم در ورزشگاه تختی با تساوی به پایان رسیده است و اندک هواداران دو تیم باید یک بازی بدون پیروز دیگر را مشاهده کنند.

,

دو تیم هفته گذشته را با شکست در مقابل حریفان خود به پایان بردند و می توان گفت 3 امتیاز این بازی شرایط روحی و روانی این تیم ها را تغییر می دهد و می توانند به صورت موقت از انتهای جدول فاصله بگیرند.

,

نفت تهران با 2 برد، 3 تساوی و 4 شکست 9 امتیازی است و در جایگاه سیزدهم به سر می‌برد و استقلال خوزستان پس از برد هفته نخست در مقابل تراکتورسازی موفق به شکست دادن حریفان نشد و با 7 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

,

دو تیم در هفته‌های گذشته در خطوط دفاعی و هجومی خود شاهد ضعف بودند و پس از گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران، ضعیف ترین خط حمله لیگ برتر مربوط به استقلال خوزستان و نفت تهران با 6 و 7 گل زده است. استقلال خوزستان هم به همراه گسترش فولاد تبریز با 15 گل خورده ضعیف ترین تیم دفاعی لیگ برتر است و نفت تهران در جایگاه سومین تیم ضعیف دفاعی قرار دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه