اخبار داغ

فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) :

ترامپ با این دیوانه بازی ها در حال وقت کشی است

ترامپ با این دیوانه بازی ها در حال وقت کشی است
فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) گفت : ترامپ با این دیوانه بازی ها در حال بازی دادن ما است و این سیاست آن هاست که وقت کشی می کنند تا ما را ضعیف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ سرهنگ پاسدار علی اسدی فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) در جمع بسیجیان اظهار داشت : بسیج یک نهاد مقدس است و اساس نامه آن دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب می باشد و باید در این خصوص از ما مطالبه گری صورت گیرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , ن , ؛ سرهنگ پاسدار علی اسدی فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) در جمع بسیجیان اظهار داشت : بسیج یک نهاد مقدس است و اساس نامه آن دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب می باشد و باید در این خصوص از ما مطالبه گری صورت گیرد .,


وی گفت : برخی از نماینده های استان در دفاع از سران فتنه نامه امضا می کنند و وقتی می گوید چرا این کار را کرده اید جواب می دهند شما کار خود را انجام دهید و ما کار خود را انجام خواهیم داد .

,
,


اسدی تشریح کرد : فتنه گران از نظام خروج کرده اند لذا نمایندگان باید پاسخگوی این موضوع به مردم باشند.

,
,


وی بیان کرد : ما باید در حوزه اقتصاد داخلی خودکفا شویم زیرا اگر ما اکنون در این حوزه خودکفا بودیم آمریکایی ها نمی توانستند برای ما کری خوانی کنند .

,
,


فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) خاطر نشان کرد : اگر وقت کشور را هدر نمی‌دادند و به توانمندی‌های داخلی می‌پرداختند امروز دست‌آورد بهتری داشتند و وضعیت اقتصادی کشور مطلوب‌تر بود.

,
,


فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) عنوان کرد : ترامپ با این دیوانه بازی ها در حال بازی دادن ما است و این سیاست آن هاست که وقت کشی می کنند تا ما را ضعیف کنند.

,
,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه