اخبار داغ

بیانیه تشکل سیاسی فردای روشن در پاسخ به سخنان ترامپ:

سپاه، پیام آور صلح و دوستی در منطقه/سخنان ترامپ خریداری نداشت

سپاه، پیام آور صلح و دوستی در منطقه/سخنان ترامپ خریداری نداشت
تشکل اسلامی سیاسی فردای روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با انتشار بیانیه ای در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا نوشت: سپاه با کشیدن جور همه ی مدعیان پرمدعای مبارزه علیه تروریسم، پیام آور صلح و دوستی در منطقه بوده و به عنوان محور حیاتی مبارزه علیه داعش، منجی ملت های زیر ستم منطقه می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، تشکل اسلامی سیاسی فردای روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با انتشار بیانیه ای اظهارات وقیحانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

در این بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار کلار قرار گرفت، آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,

تشکل اسلامی سیاسی فردای روشن همراه باهمه ی ملت بزرگ ایران ضمن محکوم کردن این ادعاهای کذب و صیهونیسم پسند، ذکر چند نکته را در این رابطه لازم می داند:

,

نکته اول اینکه برجام یک توافق نامه ی بین المللی است که به تایید شورای امنیت سازمان ملل هم رسیده است ونه آمریکا و نه هیچ کشوری چه کشورهای حاضر در مذاکرات و چه سایرین نمی توانند خللی در آن وارد آوردند.

,

صحبت های رئیس جمهور ایالات متحده به جز رژیم صهیونیستی و چند کشور عربی، هیچ خریداری در سطح جهانی نداشت و از متن پیام قرائت شده به خوبی هویدا بود که این صحبت ها صرفا جهت آرام کردن لابی های صیهونیسم و عربستان، هیچ پیامد منطقی و تاثیر گذار در حوزه روابط بین الملل نخواهد داشت. کما اینکه مسئولان اتحادیه اروپا همان دقایق اول پاسخ دونالد ترامپ را با تاکید بر پایبندی به برجام دادند.

,

بر فرض خروج آمریکا از این توافق، بازهم عدم صداقت آنها و صلح آمیز بودن فعالیت ایران که بارها از سوی آژانس تایید شده را بیشتر از گذشته نشان خواهد داد. عملکرد صحیح ومنطقی دستگاه دیپلماسی کشورمان باعث ایجاد یک همگرایی و اتفاق در بین همه ی کشورهای طرف مذاکره کننده شده است که شدیدا به آمریکا در رابطه با پیامد های خروج از برجام را هشدار داده و خواستار پایبندی به آن شده اند.

,

نکته مهم و اساسی اما امنیت ملی و توانمندی دفاعی کشورمان می باشد که به هیچ عنوان قابل معامله نبوده و نیست. ملت شریف ایران با تمام توان خود همراه و همگام با نیروهای نظامی که ید واحده ای در حفظ کیان و امنیت کشور و ارزش های والای انقلاب اسلامی می باشد، بوده و با تحریم و قرار دادن در لیست های واهی فرمایشی تروریست از اعتبار نیروهای نظامی به خصوص سپاه پاسداران که با حضور مستمر در نبرد با فرزند نامشروع استکبار و عربستان یعنی داعش و نیروهای تندرو منطقه، اندکی از اعتبار و محبوبیت حافظان امنیت کشور کاسته نخواهد شد.

,

سپاه با کشیدن جورهمه ی مدعیان پرمدعای مبارزه علیه تروریسم، پیام آور صلح و دوستی در منطقه بوده و به عنوان محور حیاتی مبارزه علیه داعش، منجی ملت های زیر ستم منطقه می باشد. ایران نشان داده است که نه تنها از تروریسم حمایت نمی کند بلکه همیشه با تروریسم مبارزه کرده و هزینه های بسیاری در این راه متحمل شده است.

,

نکته سوم اینکه اشاره ناشیانه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به نام جعلی خلیج ع ر ب ی این موضوع را نشان می دهد که نه تنها ایشان باید جغرافیا و تاریخ بخواند بلکه این خودش خدمتی برای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دیگر کارساز نیست و به فکر خدمت دیگری باشد.

,

برای این که بیان این موضوع این قدر مضحک است که دلایل اثبات آن نیاز به تکرار مکرر ندارد و کافی است دیداری از گورستان سربازان آمریکایی کشته شده در خلیج فارس که قربانی زیاده خواهی های دولتمردان ادوار گذشته این کشور شده اند، داشته و چند خط نوشته ی سنگ قبر آنان را بخواند تا از این توهم خارج گردد.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه