اخبار داغ

در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا؛

کارگران شهرداری پارس آباد مغان تجمع کردند + عکس

کارگران شهرداری پارس آباد مغان تجمع کردند + عکس
کارگران و کارکنان شهرداری پارس آباد ظهر امروز به همراه سرپرست شهرداری و شورای اسلامی این شهر در محکومیت سخنان اخیر ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، کارگران و کارکنان شهرداری پارس آباد ظهر امروز (یکشنبه) به همراه سرپرست شهرداری و تنی چند از شورای اسلامی این شهر در محکومیت سخنان اخیر ترامپ علیه ایران تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

تجمع کنندگان با پیمودن مسیر خیابان جمهوری تا میدان سپاه پارس آباد، در محوطه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان حاضر شده و با مشت ها گره کرده ضمن محکومیت  سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و تروریست خواندن سپاه، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

,

تجمع کنندگان در حالی با لباس فرم، چفیه بسیجی و کاور خدمات شهرداری در این تجمع حاضر و با شعار و مشتهای گره کرده "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر ترامپ" خشم و انزجار خود را اعلام کردند که پیامی هم برای رئیس جمهور آمریکا داشتند که "من هم یک سپاهی هستم"

,

در این تجمع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد با قدردانی از آحاد مختلف مردم، دانشگاهیان، گروهها، سازمانها، شهرداری و اعضای شورای شهر پارس آباد در حمایت از سپاه پاسداران، گفت: سخنان ترامپ به قدری غیرعقلانی و دیوانه وار بود که حتی از سوی سیاستمداران آمریکایی و کشورهای اروپایی محکوم شد.

,

سرهنگ پاسدار حسن نوری با بیان اینکه سخنان اخیر ترامپ موجب انسجام و نزدیکی بیش از پیش طیف های سیاسی در کشور شد، افزود: سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و اظهارات سراسر توهین او بر جمهوری اسلامی ایران در حالی به شدت از سوی ملت محکوم است که باعث شده تا انسجام مردم برای حمایت از دستاوردهای انقلاب و خصوصا سپاه بیشتر شود.

,

گفتنی است، به دنبال گزافه‌گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پاسداران و اتهام تروریستی بودن آن، مردم شهرستان پارس آباد یک‌صدا به حمایت از سپاه برخاسته و کمپین "من یک سپاهی‌ام " را به راه انداختند.

,

 

,

////

, ////,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

////

, ////,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه