اخبار داغ

فرمانده انتظامی قرچک:

مواد مخدر معضل امروز جوانان کشور است

مواد مخدر معضل امروز جوانان کشور است
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: امروز موادمخدر را می توان بعنوان بزرگترین معضل برای جوانان کشور معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; نشست علمی کاربردی نقش جوان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در دانشگاه پیام نور قرچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین; نشست علمی کاربردی نقش جوان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در دانشگاه پیام نور قرچک برگزار شد., قرچک آنلاین,

سرهنگ علی موسی پور  فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در جمع مسئولان ، کارشناسان و اساتید دانشگاهی قرچک بیان کرد : دشمن می خواهد با ترویج فرهنگ استفاده از مواد اعتیاد زا همچون قرص های روان گردان، مواد مخدر و دیگر موادی از این قبیل به اراده جوانان این مرز و بوم لطمه بزند و امروز موادمخدر را می توان بعنوان بزرگترین معضل برای جوانان کشور معرفی کرد .

,

این مقام انتظامی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر صنعتی روانگردان گفت: یکی از انواع مواد اعتیاد آور خطرناک شیشه (آیس یا کریستال ) است و وجه تسمیه این ماده خطرناک این است که در بعضی حالات؛ شکل ظاهری آن شبیه خرده شیشه یا تکه های کوچک یخ است اما بیشتر به صورت دانه های ریز است.

,

سرهنگ موسی پور در ادامه به تاثیرات سوء این ماده مخدر اشاره داشت و افزود: استفاده از مصرف این ماده تقریبا شبیه ماده مخدر دیگری نیست و عوارض مصرف این ماده بسیار خطرناک و سنگین است و مصرف کنندگان این ماده در دفعات اولیه مصرف گاه تا 72 ساعت نمی خوابند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق وراهبردی مسئولان این پدیده شوم از کشور ریشه کن شود و نیروی انتظامی نیز با رویکرد اجتماعی در مرحله اول وسپس با اقدامات انتظامی با آنان برخورد میکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه