اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر خبر داد؛

برداشت ۲۴۰۰ تن به از باغات شهرستان بردسیر

برداشت ۲۴۰۰ تن به از باغات شهرستان بردسیر
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت : از سطح۳۰۰ هکتار باغات به شهرستان بردسیر برداشت محصول به آغاز و پیش بینی می شود امسال در مجموع ۲۴۰۰ تن محصول از باغات به این شهرستان برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ، سبک خیز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت:در حال حاضر سطح باغات به این شهرستان  ۳۰۰ هکتار می باشد و پیش بینی می شود امسال در مجموع ۲۴۰۰ تن محصول از باغات به این شهرستان برداشت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی اظهار داشت : با توجه به مسائل اقتصادی و باردهی سریع این محصول، به طور متوسط از سال چهارم عمر درخت، باردهی اقتصادی شروع  و در صورتی که ارقام اصلاح شده با عملکرد بالای تولید کاشته شود و شرایط کاشت و داشت و برداشت و مدیریت باغ خوب باشد، هر هکتار به، درآمد اقتصادی قابل توجهی برای باغدار خواهد داشت.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر خاطر نشان کرد : به میوه‌ای خوش طعم و معطر از خانواده سیب است و اگر چه به صورت خام خوردنی است ولی اغلب پخته آن را به صورت مربا یا در غذاهای مختلف مصرف می‌کنند.

,

سبک خیز در پایان افزود : محصول به برای درمان بسیاری از بیماری‌های عفونی موثر است و در مصارف داخلی کشور به صورت مربا و همچنین به همراه سایر محصولات فراوری شده به شکل خشکبار و محصولات به دانه در رابطه با بحث گیاهان دارویی استفاده می‌شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه