اخبار داغ

ظهر امروز صورت گرفت،

برگزاری تجمع اعتراضی دانشگاهیان زنجان در محکومیت سخنان ترامپ + تصاویر

برگزاری تجمع اعتراضی دانشگاهیان زنجان در محکومیت سخنان ترامپ  + تصاویر
تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان استان به سخنان گستاخانه رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان در قالب"  من یک سپاهی ام " ظهر امروز در محوطه دانشگاه آزاد واحد زنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم،  تجمع اعتراض آمیز  دانشجویان، کارکنان و اساتید  دانشگاه آزاد زنجان در  حمایت از دستاوردهای نظام از جمله سپاه پاسداران  ظهر امروز در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

در این تجمع شرکت کنندگان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا جامعه دانشگاهی را حامی ارزش های انقلاب و ایران اسلامی  دانسته و سخنان ترامپ را ناشی از ضعف  آنها در مقابل قدرت ایران دانستند.

,

حجت الاسلام عنایت الله شامی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در  تجمع جامعه دانشگاهی استان که با حضور  اساتید،  دانشجویان، کارکنان و تشکل های مذهبی و هنری  و نیز بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد زنجان برگزار شده بود با ابراز اینکهآمریکا خود تربیت دهنده  نیروهای ترویستی در خاورمیانه بوده و امروز نیز این سیاست را دنبال می کند، خاطرنشان کرد:  ترامپ خود گفته است که داعش بوسیله  دولت آمریکا شکل گرفته است و حال مدعی است که تمامی ملت  ایران ترویست هستند که این بیانات ناشی از عمق کینه و دشمنی آنها ست.

,

وی با اشاره به حدیثی از امام زین العابدین (ع)  ابراز کرد: امام سجاد (ع) در  جمله ای در صحیفه سجادیه فرموده اند که خدا را سپاسگذاریم که خداوند دشمنان ما را از احمقان و نا بخردان قرار داده است که امروزه سخنان دولتمردان امریکا مصداق بارز این بیان ارزشمند امام بوده و  ما نیز  دشمنی آمریکا را ناشی از سفاهت و ناآگاهی و نابخردی آنها می دانیم.

,

 

,

*دولت امریکا خود بزرگترین تروریست و حامی تروریست همچون داعش در منطقه است 

,

حجت الاسلام شامی گفت: ترامپ می گوید همه مردم ایران تروریست هستند  که باید در مقابل این اظهار نظر نا بخردانه گفت دولت امریکا خود بزرگترین تروریست و حامی تروریست همچون داعش در منطقه است .

,

وی  تصریح کرد:  نزدیک به 40 سال از انقلاب اسلامی ایران سپری می شود که در این سالها از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا کنون در تمامی حرکتها  سیاستهای خصمانه علیه  جمهوری اسلامی و مکتب فکری تشیع کاملا مشهود است.

,

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان ابراز کرد: اظهارات علیه ایران تند تر و بی ادبانه تر از گذشته از زبان رئیس جمهور امریکا صادر می شود که این اظهارات ناشی از اوج دشمنی و ادامه همان سیاستهای گذشته است.

,

وی بیان کرد: آمریکا امروز در افکار عقلای عالم محکوم به شکست است و رئیس جمهوری که داعیه دموکراسی در دنیا را دارد  باید بگوید با کدام دموکراسی عزت و نمادهای مردمی یک ملت را تحقیر و حق یک ملت را ضایع می داند.

,

 

,

* اظهارات ترامپ ناقض حقوق بین المللی است

,

آیت الله شامی با بیان اینکه  آقای ترامپ هیچ آشنایی با  الفبای حقوقی مصطلح بین المللی نداشته  و اظهارات  او با هیچ کدام از معیارهای حقوق بین المللی هم خوانی نداشته و ناقض حقوق بین المللی است ، تاکید کرد: شمایی که دم از حقوق بشر می زنید و نظام جمهوری اسلامی را محکوم به نقض حقوق بشر می کنید اظهارات شما با کدام معیارهای حقوق بشری است که بر زبان رئیس جمهور آمریکا جاری و ساری می شود.

,

وی اظهار کرد: این اظهار ات ذره ای در اراده ملت و دولتمردان سستی ایجاد نخواهد کردو ما هر روز استوار تر، قوی تر و مسم تر در رسیدن به اهداف نظام  و آرمان های امام خمینی (ره)  و مقام معظم رهبری  خواهیم بود.

,

علی عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز با بیان اینکه اظهارات ترامپ حقیقت سیاستهای آمریکا در مقابل ایرانیان را نشان می دهد، ابراز کرد: اظهارات ترامپ به عنوان  بازگو کننده راهبردهای  آمریکا در مقابل ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است و نشان داد که هیچ تغییری در مواضع در قبال ایران در دولتمردان آمریکاییدر این سالها ایجاد نشده است.

,

وی تصریح کرد:جامعه دانشجویی همواره پیرو مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود.

,

در پایان این تجمع بیانیه بسیج دانشجویی در محکومیت سخنان ترامپ قرائت شد

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه