اخبار داغ

دبیر مجمع بسیج استان همدان خبر داد؛

برگزاری مجمع عالی بسیج در همدان

برگزاری مجمع عالی بسیج در همدان
دبیر مجمع بسیج استان از برگزاری مجمع عالی بسیج در پنج شنبه ۲۷ مهرماه در با حضور نخبگان بسیجی در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ ایوب حضرتی در  نشست خبری با خبرنگاران ابتدا بابیان اینکه صداو سیما باید جلسات موافقین و مخالفین برجام را دوباره پخش کند تا مردم در جریان گفت و گوی منتقدین این مهم باشند گفت: تاریخ درباره سیمان(توان)قضاوت خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه بهترین مرجع را برای تدوین سیاست های خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران مقام مرجع می دانیم تصریح کرد: امید است دولتمردان به رهنمود ها و سیاست های رهبر در تمام  سیاست ها بخصوص سیاست خارجی نگاه ویژه ای داشته باشند.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره برگزاری مجمع عالی بسیج در ۲۷مهرماه  گفت: این مجمع با هدف کمک به کار آمدی نظام و دستگاه های اجرایی و مطالبه گری دلسوزانه از مسئولین اجرایی در استان برگزار خواهد شد.

,

 

,

حضرتی با اشاره به اینکه این مجمع دارای دو وظیفه اساسی از جمله شناخت مسئله و چالش ها در استان و همچنین ارائه راهکار های همان مشکلات است اظهار کرد: ماهیت مجمع بسج هر استان ماهیتی بسیجی است بطوریکه مجمع بسیج استان با پشتیبانی نهاد مقدس سپاه کارها و جلساتی را برگزار می‌کند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه مجمع بسیج استان  از یک نفر به عنوان رئیس،فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) به عنوان نایب رئیس و حجت‌الاسلام شعبانی نایب رئیس، فرخی و حسنی دو نفر از پیشکسوتان بسیجی به عنوان بازرس و فرمانده تشکلیل می‌شود خاطر نشان کرد: مجمع بسیج استان یک ساختار رسمی در سپاه نیست بلکه متشکل از نخبگان بسیجی است.

,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه مجمع بسیج استان از ۱۰کارگروه تخصصی تشکیل شده است و هر کدام از جلسات کارگروه ها نیز یک پرسه آزاد اندیشی است خاطر نشان کرد: اعضای این کارگروه نخبگان بسیجی دارای تخصص هستند.

,

 

,

وی به ۱۰کارگروه تخصصی اشاره کنند و از جمله آن ها راکارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت، تولید و صنعت، کشاورزی و آب، علمی و فناوری، دفاعی و امنیتی، تعلیم و تربیت و بانوان و خانواده دانست.

,

 

,

وی همچنین افزود: در این راستا نیز یک کارگروه تخصصی خاص با موضوع مسجد محوری  تشکیل ودر جلسه های مجمع عالی بسیج عملکرد خود را ارائه خواهد کرد.

,

 

,

وی همچنین به برگزاری کارگروه خاصی در خصوص «مسجد تراز انقلاب اسلامی» اشاره کرد  و گفت: توجه به فعالیت‌ها و گرایش فعالیت‌های بسیج در مسجد در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

,

 

,

وی تعبیر مجمع بسیج استان را مجلس شورای اسلامی در استان دانست و اظهار کرد: در های ورودی برای شرکت در جلسات کارگروه و جلسات بسیج برای تمام منافقین بسیج ، سپاه و نظام باز است و تنها با مخالفات بسیج مخالف هستیم.

,

 

,

وی همچنین با اعلام اینکه دو موضوع در مجمع بسیج استان مطرح خواهد شد  عنوان کرد:سیاست‌های کلی خانواده طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که توسط دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده از موضوعات اصلی جلسه مجمع بسیج استان است.

,

 

,

وی در ادامه نیز به طرح موضوع تربیتی اخلاقی در مجمع بحث سیاست‌های کلی خانواده در مجمع بسیج استان در روز پنج شنبه در مجتمع انصار اشاره کرد.

,

 

,

حضرتی به ساختار مساجد کنونی اشاره کرد و گفت: مساجد به عنوان قدیمی ترین نهاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی نه در سطح استان بلکه در سطح کشور دچار غفلت شده است.

,

 

,

دبیر مجمع بسیج استان با بیان اینکه در این مجنع به دنبال دستیابی به موضوع مسجد تراز اسلام هستم خاطر نشان کرد: علت توجه به این موضوع اولویت هایی است که سیاست سازمان بسیج در خصوص مسجد محوری تدبین کرده است.

,

 

,

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه تمام شاخصه های خوبی که در مساجد باید وجود داشته باشد در معماری های مساحد جدید رعایت نمی شود گفت: علاوه بر اینکه مساجد از معماری اسلامی دور شده اند علت این موضوع را عدم همسویی و همگرایی متولیان آن دانست.

,

 

,

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در برگزاری مجمع بسیج استان از ۳۰نفر از نخبگان اقشار بسیجی و نخبگان شهرستانی تجلیل بعمل خواهد آمد گفت: از این تعداد ۲۱نفر اقشار بسیجی دانش آموزی و پیشکسوتان و ۹نفر نیز نخبگان انقلابی هستند.

,

 

,

وی پایه و کار نظام را نخبگان انقلابی دانست و گفت: امید است در ادامه نیز نظام جمهوری اسلامی را هم یاری کنند.

,

 

,

وی همچنین رسالت برگزاری این مجمع را ارائه طرح ویافتن راهکارهای آن دانست.

,

 

,

وی با اشاره به کاهش نرخ رشد یادآور شد: در این راستا جلسات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با مبارزه با مواد مخدر و در بحث اشتغالزایی فارغ التحصیلان برگزار و طرح هایی نیز ارائه شده است.

,

 

,

دبیر مجمع بسیج استان با تاکید براینکه نتاسفانه فرهنگ کار گروهی در جامعه خوب تدبین نشده است است گفت: این به نظام آموزشی بر میگردد.

,

 

,

وی در پایان عدم مشارکت مسئولین اجرایی و عدم بودجه و پشتیبانی بودجه ای را از مشکلات خاص برای اجرا نشدن طرح های بسیج عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه