اخبار داغ

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام:

دره شهر گزینه مناسبی برای احداث فرودگاه است/احداث اینگونه پروژها فارغ از لابیهای سیاسی باشد

دره شهر گزینه مناسبی برای احداث فرودگاه است/احداث اینگونه پروژها فارغ از لابیهای سیاسی باشد
نماینده حوزه جنوبی استان ایلام گفت: ما باید در مسئله احداث فرودگاهها در نقاط مختلف کشور فارغ از لابیهای های سیاسی بر اساس نیاز منطقه کار انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "شادمهر کاظم زاده"نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در بازدید از منطقه پیشنهادی فرودگاه دره شهر به خبرنگار سیمره خبر گفت:  احداث فرودگاه در جنوب استان با توجه به جمعیت، توپوگرافی منطقه، جاذبه های متعدد گردشگری و فرهنگی، مسیر تاریخی راه کربلا، مسیر پلدختر و دهلران با توجه به نزدیکی این منطقه و تبادلات کشور ایران با کشور عراق ضروری به نظر می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمره خبر,

 

,

وی اظهارکرد: با توجه به زیرساختهای ضعیف در زمینه راههای جاده ای، ریلی و هوایی و تصور مردم مبنی بر اینکه در طی سالهای آتی و اعتبارات اندک نمی توانند صاحب یک جاده مناسب جهت ارتباط با مرکز کشور شوند احداث فرودگاه  بهترین گزینه برای ارتباط با مرکز کشوراست.

,

 

,

کاظم زاده افزود: مسیر شرقی و غربی بودن این باند، تسطیح و ارتفاع مناسب باعث می شود منطقه دره شهر یکی از گزینه های بسیار مثبتی برای اجرای این پروژه باشد.

,

 

,

وی یادآورشد:  نهایتا شرکت فرودگاهها کشور تمام جوانب سنجیده و ضمن ارزیابی با طرح توجیهی مناسب مکان فرودگاه احداث می شود.

,

 

,

نماینده حوزه انتخابیه دهلران گفت: مسلما کشور بزرگی به وسعت ایران ضرورت بسیاری به توسعه حمل و نقل در زمینه های مختلف ریلی، هوایی و جاده ای دارد.

,

 

,

وی تصریح کرد: ما باید در مسئله احداث فرودگاهها در نقاط مختلف کشور فارغ از لابیهای های سیاسی بر اساس نیاز منطقه کار انجام دهیم.

,

 

,

کاظم زاده ابا بیان اینکه جمع بندی در نهایت منتج به احداث فرودگاه در جنوب استان می شود، افزود: امروز باید به این مزیت کشور بیش از گذشته نگاه کنیم امروز بحث ترانزیت یکی از منابع درآمدی در کشور ما می باشد.

,

 

,

وی اظهارداشت:  ما نتوانستیم آنطور که باید و شایسته کشور است از این مزیت استراتژیک کشور در مزنیه هوایی استاده کنیم.

,

 

,

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام خاطرنشان کرد:  ما در افق 1404 در خیلی از زمینه ها منجمله همین بحث هوایی می خواهیم درآمدی برای منطقه داشته باشیم و احداث همچنین فرودگاههای به این مسئله کمک می کند.

,

 

,

پایان پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه