اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان قدس:

سپاه از فرزندان این مرز و بوم است/سپاه از بدنه این مردم است

سپاه از فرزندان این مرز و بوم است/سپاه از بدنه این مردم است
آتش نشانان شهرقدسی پیش از ظهر امروز با حضور در محل سپاه شهرستان قدس با تقدیم شاخه گل و لوح تقدیر با شعار "من یک سپاهیم" از پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، در پی سخنرانی ناقض رئیس جمهور آمریکا و توهین به ملت ایران ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان قدس و سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری به همراه نیروهای عملیاتی امداد و نجات آتش نشانی پیش از ظهر امروز با حضور در محل سپاه شهرستان قدس با تقدیم شاخه گل و لوح تقدیر با شعار "من یک سپاهیم" از پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

فیاض اللهیاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ضمن تشکر از حرکت انقلابی آتش نشانان شهرقدس در حمایت از سپاه پاسداران گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروی مردمی و حافظ انقلاب اسلامی است و سپاه متعلق به مردم است و مردم نیز از این نیروی حافظ انقلاب پشتیبانی می کنند.

,

وی در ادامه از رشادت های آتش نشان گفت و با بیان کرد: حادثه پلاسکو نشان داد هنوز هم جوان‌هایی داریم که در دفاع از وطن مقدس مثل رزمندگان اسلام شهید شدند و باید این فرهنگ ناب مورد توجه قرار گرفته و در جهت ترویج آن تلاش کرد.

,

ایشان در پایان افزود: سردار « محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در جلسه شورای راهبردی سپاه هشدار داده اند در صورتی که قانون تحریم‌های جدید آمریکا اجرا شود این کشور باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود تا شعاع 2 هزار کیلومتری برد موشک‌های ایران را منتقل کند و در صورتی که اخبار پراکنده موجود درخصوص حماقت دولت آمریکا مبنی بر درنظر گرفتن سپاه به عنوان گروه تروریستی صحیح باشد، سپاه نیز ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش درنظر خواهد گرفت، ترامپ اگرچه سپاه را در زمره سازمان های تروریستی قلمداد نکرد، اما آن را به عنوان نهادی حامی تروریسم خواند که باید زیر تحریم های تازه وزارت خزانه داری این کشور قرار گیرد؛ تحریم هایی که فشارها را بر این نهاد نظامی افزایش می دهد و بر سر راه انجام فعالیت های تروریسم ستیز آن به ویژه در منطقه مانع ایجاد می کند و این در حالی است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر قدرت و اقتدار، و حافظان امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند. دولت و تمامی آحاد مردم ایران از این نیروها قاطعانه حمایت می کنند.

,

علی رزاقی در راستای سخنرانی توهین آمیز اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: سخنرانی ناقضی که آقای ترامپ در خصوص سپاه و برجام مطرح کردند ما حاضر شدیم که اعلام کنیم سپاه از بدنه مردم است، سپاه فرزندان این مرز و بوم است و هیچ گلایه ای بین سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی سایر استانها وجود ندارد، ما به دشمنانمان خواهیم گفت هر چقدر در کشور ما کنکاش کنند جز وحدت، همدلی و ایثار بین مسئولین نظام ، مردم و نیروهای نظامی و انتظامی چیزی نخواهند یافت.

,

وی افزود: کل دنیا بدانند سپاه بدنه جمهوری اسلامی ایران است و هیچ وقت هم جدا شدنی نیست، بیانات مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و فرمانده کل سپاه در چند روز اخیر حکایت از همدلی،وحدت و یکپارچگی بین تمام نیروهای ارزشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه