اخبار داغ

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور:

حمایت از آمریکا بیانگر عدم معرفت و شناخت الهی است

حمایت از آمریکا بیانگر عدم معرفت و شناخت الهی است
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به حمایت برخی کشورهای به ظاهر مسلمان از آمریکا، گفت:حمایت از آمریکا بیانگر عدم معرفت و شناخت الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‎الله حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه انسان موجودی آزاد است، اظهار کرد: اراده و اختیار بزرگترین پشتوانه مفاهیم اخلاقی و گزاره های تربیتی از جمله مسئولیت پذیری است و افرادی که بر اساس مسئولیت خود عمل نمی کنند و نگاهی مادی به دنیا دارند دچار غفلت و از خود بیگانگی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آیت‎الله حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس در گفتگو با خبرنگار , هرمز, با بیان اینکه انسان موجودی آزاد است، اظهار کرد: اراده و اختیار بزرگترین پشتوانه مفاهیم اخلاقی و گزاره های تربیتی از جمله مسئولیت پذیری است و افرادی که بر اساس مسئولیت خود عمل نمی کنند و نگاهی مادی به دنیا دارند دچار غفلت و از خود بیگانگی می شوند.,

وی افزود: انسان به دلیل اراده و اختیاری که به او داده باید در برابر خدا پاسخگو و مسئولیت پذیر باشد و نمی تواند به راحتی از آن شانه خالی کند.

,

آیت‎الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مسئولیت انسان در قبال خدا، شناخت اوست، گفت: انسانی که خدای خود را بشناسد بی اساس سخن نمی گوید و با همت خود برای پروردگار عبادت و قیام می کند.

,

امام جمعه قم ادامه داد: انسانی که خدا را فراموش کند دچار بحران هویت می شود و تحت تأثیر دیگران کور کورانه تصمیم می گیرد.

,

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، تصریح کرد: صحنه هایی که امروز در دنیا شاهد هستیم نتیجه عدم معرفت کشور های به ظاهر مسلمان منطقه نسبت به خداست که باعث شده تا رئیس جمهور آمریکا سخنی علیه جمهوری اسلامی می گوید تمام این کشور ها کور کورانه به حمایت از آن برخیزند.

,

حسینی بوشهری افزود: کشور های مسلمان منطقه به جای اینکه در میانمار به کمک مسلمانان برآیند در کنار مرز هایشان امکاناتی فراهم می کنند که مزدوران به نسل کشی هایشان ادامه دهند.

,

وی با اشاره به اهمیت صحیفه سجادیه، اظهار کرد: ارزش این کتاب گران سنگ هنوز بین مردم ما شناخته نشده است و جذابیت صحیفه سجادیه باعث شده کنگره های بزرگ امام سجاد(ع) در سرتا سر دنیا برگزار شود.

,

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: این کتاب معنوی فضیلت ها و معارف بلندی را دارد و شامل 54 دعا و مناجات است که موضوعات آن بیشتر در باب خدا شناسی، جهان شناسی و انسان شناسی و ... سخن گفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه