اخبار داغ

جلسه ستاد اربعین شهرستان اسفراین در فرمانداری برگزار شد

جلسه ستاد اربعین شهرستان اسفراین در فرمانداری برگزار شد
جلسه کمیته هماهنگی ستاد اربعین شهرستان اسفراین با حضور مدیران ادارات مختلف شهرستان اسفراین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، یحیی آبادی معاون فرماندار شهرستان اسفراین در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام سوگواری محرم و شهادت امام زین العابدین  گفت : هدف از برگزاری این جلسه ارائه گزارش ادارات مختلف به جهت وظایف محوله و سهولت همشهریان برای شرکت در مراسم با شکوه اربعین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرگرد محمد رضایی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تسلیت ایام سوگورای گفت: عتبات عالیات شهرستان اسفراین در ایام محرم با کمک شورا ها ، معتمدین و پایگاه های بسیج روستا ها کمک های قابل توجهی به مناسبت بازسازی صحن حضرت فاطمه جمع آوری کرده است.

,

وی همچنین گفت از همه ادارات و سازمان ها انتظار داریم که کمک و تعامل اعضا ستاد مراسم در خور و شایسته اربعین برگزار شود

,

اسکندری مسئول عتبات و عالیات شهرستان اسفراین نیز با تسلیت ایام گفت: در اربعین امسال مدیریت یک موکب در ایران و یک موکب نیز در کربلا به عتبات عالیات اسفراین واگذار شده و قرار است در مدت 5 روز، روزانه پذیرای 4000 نفر در وعده های صبحانه ، نهار و شام باشیم.

,

مسئول عتبات و عالیات شهرستان اسفراین همچنین گفت: در این مدت مبلغ 90 میلیون ریال از اسفراین به جهت کمک به موکب ها جمع آوری شده است و به دلیل حجم بالای پذیرایی به مقداری مواد غذایی نیاز داریم که در این جلسه با قول مساعدت مجتمع صنعتی اسفراین، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، مجمع امور صنفی و شورا و شهرداری اسفراین این مشکلات نیز حل شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه