اخبار داغ

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه کرمان:

کسی که راه رهبری را نرفته، برگردد و توبه کند/ باید مطالبات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف گفتمان و تبلیغ شود

کسی که راه رهبری را نرفته، برگردد و توبه کند/ باید مطالبات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف گفتمان و تبلیغ شود
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی گفت: امروز دشمن به خیال خود ما را با برجام گیر انداخته است؛ راهش این است که راه را برگردیم و توبه کنیم؛ هر کس که از راه رهبری نرفته است باید برگردد و توبه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛حجت الاسلام و المسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج فقه حوزه علمیه کرمان در مراسم گرامیداشت سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در جمع مردم و مسئولین این شهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زین العابدین(ع) گفت:خداوند در آیه ای از قرآن فرموده است"همگی با هم به ریسمان چنگ بزنید و متفرق نشوید".  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

 

,

وی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی اختلالاتی بین امت وجود داشت، نیروهای ساواک همه جا پخش شدند، دشمنی همه جا وجود داشت و حتی در بین نیروهای ارتشی عده ای نیروی انقلابی و عده ای طرفدار شاه بودند.

,

ولایت فقیه محور وحدت و حبل الله است

, ولایت فقیه محور وحدت و حبل الله است,

این استاد درس خارج فقه حوزه علمیه ابراز کرد: دست قدرت پروردگار بود که دلها را به هم مهربان کرد؛ این قدرت الهی بود که در آن زمان مردم ایران و اقشار مختلف همه در یک جهت متحد شدند و حول یک محور که محور امام و امامت بود قرار گرفتند. 

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی عنوان کرد: برخی حبل الله را قرآن می‌پندارند و برخی میگویند اهل بیت و برخی می گویند اسلام؛ ولی آن حبل الله که حول آن اتحاد برقرار می شود، محور ولایت است و ولی فقیه  محور وحدت می شود.

,

این استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: ولی فقیه وصل به سلسله مقدس ولایت و امامت و رسالت و بعد خداست خدا به این مردم لطف کرد که رهبری مانند امام خمینی راحل را عنایت کرد و ملت همه یک دل شدند و اختلافات را کنار گذاشتند.

,

وی با اشاره به مطالب فوق ادامه داد: اگر بخواهیم پیروزی را حفظ و رشد دهیم باید نعمت خدا را یاد کنیم؛ برخی حول برشان می دارد که با وجود آمریکا چه می شود؛ مگر قبلا نبودند؟

,

خداوند در مقابل تحریم قدرت های دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی مارا نجات داد

, خداوند در مقابل تحریم قدرت های دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی مارا نجات داد ,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی با اشاره به حادثه ۱۱ سپتامبر تصریح کرد: آمریکا همانند گاوهای رم کرده می خواست به همه جا حمله کند آن روز من به فکر فرو رفتم که باید برای این شرایط دعا کنیم به صحیفه سجادیه مراجعه کردم که بیان حضرت این بود"چقدر دشمنان علیه ما توطئه کردند و تو آنها را خنثی کردی".

,

وی یادآور شد: در جنگ تحمیلی آمریکا و تمامی قدرت ها در صحنه حضور داشتند  و همه دنیا ما را تحریم کردند؛ در این شرایط خدا ما را نجات داد.

,

این استاد درس خارج از فقه با تاکید بر اینکه باید  مقابل دشمن محکم ایستاد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این تجربه شد برای ما درمقابل دشمنی که از ما زخم خورده است و لقمه چرب و نرمی مانند ایران در دستانش بود.

,

هرکجا به سخن امام و رهبری گوش دادیم، ثمراتش را دیدیم/ کسی که راه رهبری را نرفته باید برگردد و توبه کند

, هرکجا به سخن امام و رهبری گوش دادیم، ثمراتش را دیدیم/ کسی که راه رهبری را نرفته باید برگردد و توبه کند,

وی گفت: هرکجا که به حرف امام و رهبری گوش کردیم، ثمراتش را دیدیم؛ مقام معظم رهبری فرمودند داعش باید نابود شود که سردار سلیمانی، افتخار شهرما، با بسیج کردن نیروهای سوریه داعش را به نابودی کشاند.

,

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی تاکید کرد: امروز دشمن به خیال خود ما را با برجام گیر انداخته است؛ راهش این است که راه را برگردیم و توبه کنیم؛ هر کس که از راه رهبری نرفته است باید برگردد و توبه کند.

,

وی اذعان داشت: خداوند می فرماید به شما امکان و قدرت می دهم که دینی را که من می پسندم، اجرا کنید و امنیت بر قرار می کنیم؛ در این شرایط فقط بنده من باشید و هیچ کس را شریک من قرار ندهید.

,

باید مطالبات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف گفتمان و تبلیغ شود

, باید مطالبات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف گفتمان و تبلیغ شود,

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه باید اسلام را در سایه و زیر پرچم ولایت مد نظر قرار دهیم، تشریح کرد: امروز در زمان حساسی قرار گرفتیم که راهش تمسک به اسلام  و توجه به منویات رهبری است؛ باید مطالبات رهبری در ابعاد مختلف فرزندآوری، مبارزه با قاچاق و عدم اعتماد به دشمن گفتمان و تبلیغ شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی خاطرنشان کرد: مسئولین ما هم باید کسانی  باشند که منویات رهبری را انجام دهند؛ امام سجاد (ع) محور ولایت را تبلیغ کرده و خود رسانه شد و سی و پنج سال با گریه یاد شهدا را زنده نگه داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه