اخبار داغ

مدیر کل پدافند غیر عامل استان یزد مطرح کرد

سخنان ترامپ بیانگر ترس آمریکا از اقتدار ایران در جهان

سخنان ترامپ بیانگر ترس آمریکا از اقتدار ایران در جهان
مدیرکل پدافند غیر عامل استان در خصوص مواضع ترامپ و اظهارات مداخله جویانه و اتهامات واهی به جمهوری اسلامی و نهاد سپاه اظهار داشت:یاوه گویی رئیس جمهور آمریکا نشان از ترس این دولت از اقتدار و عظمت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طنین خاتم؛ مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد در اولین نشست در شورای پدافند غیر عامل خاتم اظهار داشت: رسالت اصلی پدافند غیرعامل تلاش برای کاهش تهدیدها و ارتقای سلامت مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

محمدصادق طهماسبی با اشاره به وجود کارگروه‌های یازده‌گانه در شورای پدافند غیرعامل، در اولین نشست شورای پدافند شهرستان خواستار تعیین اولویت برای فعال سازی کارگروه های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و سلامت و امداد و نجات، انرژی و آب، فرهنگی-آموزشی در این شهرستان شد. 

,

طهماسبی در ادامه در خصوص مواضع ترامپ و اظهارات مداخله جویانه و اتهامات واهی به جمهوری اسلامی و نهاد سپاه اظهار داشت:امروز کشور با آسیب های زیادی از ناحیه غرب مواجه است و یاوه گویی رئیس جمهور آمریکا نشان از ترس این دولت از اقتدار و عظمت ایران است.

,

وی افزود: بهانه جویی و رفتار غیر منطقی ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیانگر ترس آنان از اقتدار روزافزون و عظمت و صلابت جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

,

مدیرکل پدافند غیر عامل استان گفت: علت اینکه آمریکا دست به تحریم سپاه پاسداران زده است به خاطر محبوبیت این نهاد در دل ملت  و منطقه است.

,

طهماسبی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، خاطر نشان کرد: به کار بستن مباحث پدافند غیرعامل اهمیت دادن به موضوع پیشگیری است بنابراین باید تلاش کرد با حضور آگاهانه در این عرصه مانع فعالیت دشمن شد چرا که عرصه مقابله در این حوزه برای کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

وی افزود: پدافند غیر عامل یعنی اقدام پیشگیرانه از تهدیدات دشمن است.

,

مدیر کل پدافند غیر عامل در پایان خاطر نشان کرد: باید در شورای پدافند غیر عامل شهرستان ،تهدیدات منطقه را شناسایی و در مورد آنان راهکار ارائه شود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه