اخبار داغ

پدر شهید حججی:

اهالی قلم و رسانه بر روی توصیفات رهبر انقلاب درباره شهید حججی تامل کنند

اهالی قلم و رسانه بر روی توصیفات رهبر انقلاب درباره شهید حججی تامل کنند
پدر شهید محسن حججی با تاکید بر ضرورت ترویج سیره شهدای مدافع حرم گفت: اهالی قلم و رسانه بر روی توصیفات رهبر انقلاب درباره شهید حججی تامل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حججی پدر شهید مدافع حرم محسن حججی در حاشیه زیارت گلزار مطهر شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای ترور و نیز شهدای مدافع حرم یک مسیر را دنبال می کردند و آن نیز مکتب مقدس و نورانی امام حسین (ع) بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

پدر شهید محسن حججی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از نهضت عاشورا الهام گرفته است لذا تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

,

وی بزرگترین دغدغه شهید حججی را پیگیری موضوعات فرهنگی برشمرد و افزود: محسن فعالیت های فرهنگی مذهبی متنوعی در طول زندگی خود انجام داد که از او به یادگار مانده است.

,

حججی خاطرنشان کرد: از اهالی قلم و رسانه ها می خواهم بر روی توصیف رهبر انقلاب از شهید حججی که فرمودند او حجت خداوند است تمرکز بیشتری کرده و چرایی این توصیف حضرت آقا را بررسی کنند.

,

گفتنی است والدین شهید محسن حججی به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان به منظور شرکت در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم به سمنان سفر کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه