اخبار داغ

سردار غیاثی‌راد در اراک:

امروز غرب با تمام تجهیزات نظامی‌اش ناکام و درمانده است/اعتراف ژنرال جنگ جهانی دوم به ذکاوت جوانان ایران در دفاع مقدس

امروز غرب با تمام تجهیزات نظامی‌اش ناکام و درمانده است/اعتراف ژنرال جنگ جهانی دوم به ذکاوت جوانان ایران در دفاع مقدس
معاون روابط عمومی و ارتباطات رزمندگان غرب کشور گفت: امروز تجهیزات نظامی غرب را پیروز نمی‌کند، اگر قرار بود با این سلاح کدخدای دنیا باشد باید در عراق، افغانستان و سپس سوریه بعد از ایجاد داعش کاری از پیش می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ سردار غیاثی راد معاون روابط عمومی و ارتباطات رزمندگان غرب کشور در یادواره شهید محسن حججی در دانشگاه امیرکبیر اراک در توصیف استراتژی قوی نظامی ایران با اشاره به اظهارات یکی از ژنرال های جنگ جهانی دوم گفت: اکتبر سال ۱۹۴۳ میلادی یادآور یک نبرد بزرگ جهانی به نام نبرد العلمه در جنگ جهانی دوم است که نیروهای هیتلر، موسیلینی، اتریش و ژاپن تحت عنوان متحدین در دهانه آفریقا و منطقه العلمه در اسکندریه مصر مقابل متفقین صف‌آرایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

غیاثی راد بیان کرد: متفقین از آمریکا، شوروی، فرانسه و انگلیس متشکل شده بود که با انتخاب ژنرال مونت کنری، یک ریاضی‌دان و ژنرال برجسته جنگ جهانی دوم، عملیات فریب بزرگی بر روی نیروهای متفقین پیاده شد. این ژنرال دستور داد تانک‌ها طوری استتار شوند که شبیه کامیون دیده شوند؛ همچنین مقرهای مصنوعی ایجاد کرد تا هواپیماهای هیتلر را فریب دهد و موفق هم شد.

,

وی در ادامه گفت: اتفاقاً با این فریب، بزرگ‌ترین نبرد تن و تانک دنیا به وجود آمد به طوری که ۹۵۰ هزار نفر از نیروهای هیتلر و موسیلینی کشته و مجروح شدند و کمر هیتلر شکسته شد. بعد از آن تقسیمات جهانی اتفاق افتاد. به‌ عنوان‌ مثال عراق سهم انگلیس شد و لبنان فعلی و الجزایر نیز سهم فرانسه شدند.

,

اعتراف ژنرال برجسته جنگ جهانی دوم به قدرت اراده جوانان ایرانی در دفاع مقدس

,

سردار غیاثی راد افزود: مونت کنری به حسنین هیکل نویسنده مصری می‌گوید ژنرال‌های جوان ایرانی در دوران دفاع مقدس فریبی بزرگ‌تر از جنگ جهانی دوم به نیروهای عربستان سعودی، آمریکا و عراق دادند تا جایی که رئیس سازمان جاسوسی فرانسه در کتابی بنام جنگ جهانی چهارم اشاره می‌کند که آواکس های سعودی، ماهواره‌های آمریکایی و هواپیماها و جاسوس‌های عراقی در فریب بزرگ ژنرال‌های جوان ایرانی شکست خوردند.

,

وی در تشریح این فریب که حاصل استراتژی فرماندهان جوان ایرانی بوده است گفت: خلاصه این است که فرماندهان ایرانی دستور دادند تا همه نیروها از فکه به شلمچه جابجا شوند و بالعکس، یعنی نیروها مدام درحرکت بودند اما نمی‌دانستند چرا، چون عملیات به‌کلی سری بود و جابجایی انجام می‌شد و ماهواره‌های آمریکایی به صدام گزارش دادند نیروهای ایرانی بین این دو منطقه تردد دارند.

,

این رزمنده دفاع مقدس ادامه گفت: اما در دل شب و به‌صورت کاملاً محرمانه، به مدت چهل روز دو هزار جوان با اراده و ایمان و نظم به دل رودخانه خروشان اروندرود زدند و روز ۲۱ بهمن سال ۶۴ پرچم امام رضا(ع) را بر مناره بندر استراتژیک فاو نصب کردند و از همه خبرنگاران خارجی دعوت کردند تا این فریب بزرگ ژنرال‌های ایرانی را گزارش کنند.

,

بیشترین بهره وری منابع انسانی در دفاع مقدس با کمترین امکانات جنگی

,

سردار غیاثی راد اظهار کرد: نتیجه‌ای که از برداشت آقای مونت کنری این ژنرال پیروز جنگ جهانی دوم می‌توان گرفت آن است که نباید مبهوت قدرت غرب و آمریکا و چهار کشور پیروز جنگ جهانی دوم که دنیا را تقسیم کردند بود و هم اکنون نیز این خیال‌بافی‌های غرب و یاوه‌گویی‌های ترامپ بی‌ارزش است.

,

وی با اشاره به دستاوردهای دوران دفاع مقدس گفت: جوانان ایرانی با کمترین امکانات بزرگ‌ترین بهره‌وری منابع انسانی را در والفجر ۸ نشان دادند که همین عملیات زمینه عملیات کربلای ۵، قطعنامه ۵۹۸، پایان جنگ و اعلام بین‌المللی دبیر کل وقت سازمان ملل مبنی بر پیروزی ایران، متجاوز بودن صدام و ثبت جهانی این مقاومت شد.

,

سلاح و تجهیزات نظامی غرب، کاری از پیش نمی برد

,

سردار غیاثی راد با اشاره به فضای امروز جامعه جهانی و وضعیت منطقه خاطرنشان کرد: امروز هم اسلحه و سلاح نظامی نیست که غرب را پیروز می‌کند، اگر قرار بود پیروز باشد و کدخدای دنیا باشد باید در عراق و افغانستان کار می‌کرد و باید در سوریه بعد از ایجاد داعش به اهدافش می‌رسید و کاری از پیش می‌برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه