اخبار داغ

امام جمعه موقت چرام:

سخنان رئیس جمهور"نوش دارو بعداز مرگ سهراب"بود/اکنون که تیرتان به سنگ خورد،فهمیدید که آمریکا بی اعتماد است!

سخنان رئیس جمهور"نوش دارو بعداز مرگ سهراب"بود/اکنون که تیرتان به سنگ خورد،فهمیدید که آمریکا بی اعتماد است!
امام جمعه موقت چرام گفت:اعتماد به آمریکا و شیطان بزرگ ثمره اش همین سخنرانی عجولانه و از روی تعصب ریاست‌جمهوری کشور است که مصداق ضرب المثل "نوش دارو بعد از مرگ سهراب" است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام؛حجت الاسلام مجتبی فرهمند امام جمعه موقت چرام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری و تحلیلی بیان کرد: مدعیان وحدت ملی امروز همان هایی هستند که برجام، این دروغ بین المللی را در ۲۰ دقیقه به تصویب رساندند و توجهی به منافع ملی نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 وی افزود:آنها کسانی هستند که سپاه و موشک های بالستیک و شعار "مرگ بر آمریکا" را مانع دستیابی تفاهم دانستند و امروز همه دست به دامن سپاه پاسداران یا همان دولت با تفنگ شده اند.

,

 حجت الاسلام فرهمند در ادامه اظهار کرد: به راستی چه کسی با وحدت ملی آن هم زیر خیمه ولایت فقیه مخالفت کرد؟

,

امام جمعه موقت چرام افزود: آن زمانی که ولایت فقیه فرمودند به آمریکا اعتمادی نیست و باید ظرفیت های داخلی نظام باشد، مدعیان وحدت ملی حرف آشتی جهانی و رابطه با شیطان را می زدند.

,

 وی افزود: امروزه که تیرشان به سنگ بی اعتمادی آمریکا خورده است، تازه به ۵ سال قبل رسیده اند و راه مقابله با شیطان بزرگ را اقتصاد مقاومتی می بینند.

,

 این مسئول گفت: وقتی این جماعت از وحدت ملی حرف می زنند یعنی یک ضرر بزرگ متوجه کشور و ملت شده است و باعث و بانی این ضرر هم خود آنها هستند.

,

حجت الاسلام فرهمند افزود: اعتماد به آمریکا و شیطان بزرگ ثمره اش همین سخنرانی عجولانه و از روی تعصب ریاست‌جمهوری کشور است که مصداق ضرب المثل "نوش دارو بعد از مرگ سهراب" است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه