اخبار داغ

گزارشی از درمانگاه بدون امکانات برای پنج شهر جنوبی کرمان؛

کمبود پزشک و امکانات، پاسخگوی نیاز بیماران نیست

کمبود پزشک و امکانات، پاسخگوی نیاز بیماران نیست
انتظار می رود مسئولhن ذیربط با توجه به تعداد بیمه شدگان این سازمان در منطقه در تجهیز درمانگاهی که پنج شهرستان را پوشش می دهد اقدامات لازم را بi عمل آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوباد ،درمانگاه تامین اجتماعی کهنوج  به عنوان درمانگاه اصلی تامین اجتماعی در این شهرستان روزانه شاهد خیلی بیمارانی است که با در دست داشتن دفترچه درمان تامین اجتماعی چشم انتظار دریافت خدمات درمانی رایگان هستند.این درمانگاه که بیمه شدگان این سازمان را در پنج شهرستان جنوبی را پوشش میدهد دارای یک پزشک عمومی میباشد که آن هم فقط در یک شیفت خدمات ارائه میدهد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  , شوباد , ،درمانگاه تامین اجتماعی کهنوج  به عنوان درمانگاه اصلی تامین اجتماعی در این شهرستان روزانه شاهد خیلی بیمارانی است که با در دست داشتن دفترچه درمان تامین اجتماعی چشم انتظار دریافت خدمات درمانی رایگان هستند.این درمانگاه که بیمه شدگان این سازمان را در پنج شهرستان جنوبی را پوشش میدهد دارای یک پزشک عمومی میباشد که آن هم فقط در یک شیفت خدمات ارائه میدهد!,

rxjf_1051482.jpg

, rxjf_1051482.jpg,

کمبود امکانات،کمبود پزشک متخصص ، عدم ارائه برخی داروها ،محدودیت فضا ، شلوغی و ازدحام بیماران موجب شده تا بسیاری از بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی در این شهرستان قید حضور در این درمانگاه و دریافت تسهیلات رایگان را زده و برای درمان خود به مطب پزشکان و سایر درمانگاهها مراجعه کنند.

,

محمدی شهروند کهنوجی در گفتگو با خبرنگار شوباد گفت: متاسفانه یک پزشک جوابگوی ویزیت همه ی مراجعه کنندگان در روز نمیباشد و موجب شلوغی درمانگاه ، معطلی و ناراحتی بیماران تحت پوشش این بیمه شده است.

,

یک بیمار مراجعه کننده به درمانگاه تامین اجتماعی کهنوج گفت: خدمات درمانی ارائه شده در این درمانگاه جوابگوی نیاز بیماران نبوده و بیماران برای ادامه و یا تکمیل درمان خود ناچار به مراجعه به پزشکان خصوصی و یا سایر درمانگاهها می باشند.

,

وی افزود: به علت شلوغی درمانگاه و ازدحام بیماران ، مراجعه کنندگان برای ویزیت پزشک عمومی ، معطل شده ضمن اینکه مدت زمان اختصاص یافته برای معاینه یک بیمار از سوی پزشک بسیار کوتاه و کمتر از زمان استاندارد می باشد.

,

ykwz_66f30f01-df01-46ec-97e6-b39b0bd86369.jpg

, ykwz_66f30f01-df01-46ec-97e6-b39b0bd86369.jpg,

یکی دیگر از شهروندان کهنوجی از حضور دندانپزشک در درمانگاه خبر داد و اعلام کرد متاسفانه با توجه به اینکه در سایر درمانگاههای تامین اجتماعی شهرهای دیگر امکانات و تجهیزات دندانپزشکی در درمانگاه موجود است اما در شهر کهنوج ، با مکافات زیاد نوبت گیری ، پس از مراجعه به پزشک درمانگاه ، بیمار را جهت معاینات بیشتر به مطب خود واقع بیرون از درمانگاه راهنمایی میکنند.

,

یکی دیگر از بیماران مراجعه کننده به درمانگاه تامین اجتماعی گفت:مقدار داروی تجویز شده برای یک بیمار از سوی پزشکان این درمانگاه برای تکمیل دوره درمان کافی نبوده و محدودیت اعمال شده مانع از تجویز مقدار داروی مورد نیاز یک بیمار از سوی پزشک شده است.

,

خدمت،خدمت خوبی است توقع داریم حالا که کاری شده است نظم هم داشته باشد نشود بیمارستان که صف نوبت گیری کلینیک روز محشر شده است.

,

نه تحت پوششی های تامین اجتماعی و نه پزشکان دهان و دندان  کم نیستند.پس میشود با کمی توجه این وضعیت را جم و جور کرد.این خواسته اکثریت همشهریان مراجعه کننده است.انشالله که به این خواسته های معقول که حق مسلم یک شهروند است توجه شود.

,

zlpk_85987680-7af3-4506-bb7f-d3e12b86271d.jpg

, zlpk_85987680-7af3-4506-bb7f-d3e12b86271d.jpg,

در پایان باید بگوییم  که درمانگاه شهرستان کهنوج با وجود فضا و مکان کافی نیازمند پزشک متخصص است و این مهم می‌طلبد که مسئولان ارشد شهرستان به کمک درمانگاه بیایند و در مرتفع کردن این مشکلات مسؤولان درمانگاه را یاری دهند.

,

و همچنین انتظار میرود مسئولین ذیربط با توجه به تعداد بیمه شدگان این سازمان در منطقه در تجهیز درمانگاهی که پنج شهرستان را پوشش میدهد اقدامات لازم را بعمل آورند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه