اخبار داغ

گزارشی از سارقان روشنایی؛

سایه سنگین تاریکی بر سر شهرک ولیعصر کهنوج/ دزدهایی که برق شهر را می برند

سایه سنگین تاریکی بر سر شهرک ولیعصر کهنوج/ دزدهایی که برق شهر را می برند
سرقت‌های سیم های برق کهنوج، علاوه بر تحمیل خسارتها به تاسیسات برق باعث بروز خاموشی بخشی از شهرک ولیعصر در شهرستان کهنوج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوباد ،سرقت از اموال عمومی یکی از آسیب های اجتماعی است که چرایی آن برای بسیاری از افراد جامعه جای سوال دارد، به گزارش کارشناسان امر در طول سال های گذشته یکی از سرقت های بزرگ و پر سود برای سارقان حرفه ای و معتادین، سرقت کابل های برق و مخابرات بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  , شوباد , ،سرقت از اموال عمومی یکی از آسیب های اجتماعی است که چرایی آن برای بسیاری از افراد جامعه جای سوال دارد، به گزارش کارشناسان امر در طول سال های گذشته یکی از سرقت های بزرگ و پر سود برای سارقان حرفه ای و معتادین، سرقت کابل های برق و مخابرات بوده است.,

پدیده سرقت کابل های برق در کشور به دلیل افزایش زیاد قیمت مس روز به روز در حال افزایش بوده و باوجود اینکه این سرقت خطرات بسیار زیاد برای دزدان به ارمغان می آورد اما سارقین ریسک بالای آن را در مقایسه با سود آن می پذیرند.

,

متاسفانه دربرخی موارد نیز مشاهده شده که این افراد با عدم آگاهی از میزان خطر و شرایط خاص سیم های برقدار اقدام به این سرقت می شود که این عمل با مرگ سارق نیز همراه است.

,

بنا بر اطلاع یکی از شهروندان در خصوص قطعی برق از ساعت ٨ شب در شهرک ولیعصر کهنوج ،تاکنون اقدامی از سوی اداره برق جهت وصل آن صورت نگرفته است.

,

طی تماس خبرنگار  شوباد با اتفاقات اداره برق کهنوج و پرسش علت قطع برق این منطقه ، اتفاقات برق ، سرقت کابل های برق این منطقه دلیل قطعی برق اعلام کرد و دلیل عدم وصل تا این لحظه را نبود کابل برق ، در انبار این اداره اعلام کرد.

,

یکی دیگر از شهروندان کهنوجی گفت:با مراجعه به اداره برق و اعلام قطع برق با پاسخ “بروید فرمانداری” روبرو شده ایم!!

,

سرقت کابل برق در اکثر شهرها و مناطق اتفاق می افتد ولی گناه ساکنین بی برق چیست؟باید تدابیری در خصوص جلوگیری از سرقت کابل ها ، فرهنگ سازی در این خصوص و از همه مهم تر ،وصل برق ساکنین منطقه در اسرع وقت،در دستور کار قرار گیرد.

,

تا زمان نگارش این گزارش(ساعت٢٣)برق منطقه هنوز وصل نشده است!

,

امیدواریم مسئولان اداره برق شهرستان کهنوج پاسخ مناسبی در مورد این اقدام داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه