اخبار داغ

خطرناک ترین مهدکودک جهان + تصاویر

خطرناک ترین مهدکودک جهان + تصاویر
وقتی وارد مزرعه کروکودیل ها در جزیره قشم می شوید ابتدای با مهدکودک خطرناک ترین حیوانات جهان روبرو خواهید شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بانویی کارآفرین و کارشناس در رشته جانورشناسی به همراه مردی پرتلاش و دلسوز مهدکودکی را در مزرعه نوپک قشم بناکرده اند که با همه مهد کودک ها جهان متفاومت است ، مکانی پرشور و هیجان انگیز که اگر کوچکترین اشتباه کنید غذای مهد کودکی ها این مزرعه خواهند شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانویی کارآفرین و کارشناس در رشته جانورشناسی به همراه مردی پرتلاش و دلسوز مهدکودکی را در مزرعه نوپک قشم بناکرده اند که با همه مهد کودک ها جهان متفاومت است ، مکانی پرشور و هیجان انگیز که اگر کوچکترین اشتباه کنید غذای مهد کودکی ها این مزرعه خواهند شد .,

, ,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

کروکودیل ها مزرعه نوپک قشم بعد اینکه سه ماه در تخم می مانند تحت مراقبت های ویژه سر از تخم بیرون می آورند و در ابتدایی ترین روزهای زندگی خود در مهدکودک نوپک آموزش مهارت زندگی می بینند .
این مهد کودک شامل نو آموزانی است که به راحتی می توانند اجزایی بدن یک انسان یا حیوان بزرگ تر از خود را قطع یا ببلعند .

,
,

, ,

اوایل مهرماه سال جاری شش کروکودیل تازه متولد شده به مهدکودک مزرعه کروکودیل های قشم اضافه شده است که درنهایت بچه‌کروکودیل‌ها در این مزرعه بزرگ می‌شوند و در زمان مناسب به باغ وحش‌ها و مراکز حیات وحش کشور و همچنین جهت صادرات به خارج از کشور عرضه می‌شود.
بچه کروکودیل ها برای اولین بار در خاورمیانه در مزرعه پرورش کروکودیل جزیره هنگام از تخم بیرون آمدند ، چندی بعد از جزیره هنگام به شهر سوزا و بعد و از چندسال به جاده قشم – درگهان نقل مکان کردند تا دوران تکامل و بالغ شدن خود را در این مکان سپری کنند .

,
,


مهدکودک پارک کروکودیل های قشم شرایط سنی متفاوتی دارد آنجا فقط کروکودیل های یک سال می توانند در آن محدوده باشند و هیچ کروکودیلی بالا تر از این سن حق حضور در محوطه مهدکودک را ندارد .
هر کروکدیل ماده بین ۲۰ تا ۶۰ تخم می گذارد و بیش از ۶۰ درصد از تخم ها در صورت نگه داری در شرایط مناسب بعد از ۳ ماه به نوزاد تبدیل می شود .

, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه