اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مه ولات خبرداد:

آغاز نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالا در مه ولات

آغاز نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالا در مه ولات
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مه ولات خبر داد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مه ولات جهت عرضه محصولات و کالاهای داخلی افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیمای مه ولات، اظهار داشت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، سوغات و هدایا با هدف تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی و تسریع در عرضه تولیدات داخلی و پویایی صنایع داخلی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

 

,

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ پاییزه تولید کنندگان و عمده فروشان و خرده فروشان به رقابت خواهند پرداخت که موجبات تعدیل قیمت در بازار شهرستان نیز خواهد شد و محل خرید امنی برای مصرف کنندگان خواهد بود.

,

 

,

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مه ولات در خصوص مدت زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها افزود:  این نمایشگاه از 25 مهرماه آغاز و تا پنجم آبان ماه در محل سالن جهاد شهرستان مه ولات ادامه خواهد داشت.

,

 

,

کریمی به قیمت هر غرفه  برای تولید کنندگان و کسبه داران اشاره داشت و یادآور شد: قیمت هر غرفه برای تولید کنندگان و کسبه بومی 200 هزار تومان و برای کسبه غیر بومی 600 هزار تومان  می باشد.

,

 

,

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مه ولات تصریح کرد: کارشناسان اتاق اصناف نسبت به فروش اجناس و کالاهای موجود در این نمایشگاه اقدام خواهند کرد و بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت نیز نظارت بر قیمت های کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه را خواهند داشت تا به شکایت های احتمالی شهروندان پاسخ دهند.

,

 

,

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با تلفن 124 اداره صنعت،معدن و تجارت تماس حاصل کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه