اخبار داغ

شهردار نیشابور:

مناظر شهری باید مطابق با فرهنگ شهر باشد

مناظر شهری باید مطابق با فرهنگ شهر باشد
شهردار نیشابور گفت: مناظر شهری باید مطابق با فرهنگ نیشابور آراسته شود تا نشان دهنده تاریخ و فرهنگ این شهر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، نجفی شهردار نیشابور در نشست خبری که شامگاه دوشنبه 24مهرماه در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد، گفت: رسانه با ورود شبکه های اجتماعی عمق دیگری پیدا کرده است و نقش بسیار مهمی در ارتقاء جایگاه شهری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

وی با اشاره به شعار خود افزود: شعار بنده شهرداری شفاف با رویکرد توسعه پایدار برای آیندگان و شهروندی فعال و شهری پویا است که برای تحقق این شعار نیاز به همکاری با همه شهروندان است.

,

 

,

نجفی مهمترین رویکردهای خود در شهرداری را این گونه عنوان کرد: اقتصاد شهر و درآمد پایدار، معماری و زیباسازی شهری، توسعه عمران شهری، خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل عمومی و هوای پاک از مهمترین برنامه های مطرح شده توسط وی بود.

,

 

,

شهردار نیشابور ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری باید به سمت مکانیزاسیون برویم و نیشابور را به عنوان یک شهر مدرن تعریف کنیم.

,

 

,

نجفی گفت: مناظر شهری باید مطابق با فرهنگ نیشابور آراسته شود تا نشان دهنده تاریخ و فرهنگ این شهر باشد.

,

 

,

وی بیان کرد: برای استفاده بیشتر شهروندان از اتوبوس بدنبال طرح اتوبوس به علاوه اینترنت هستیم تا همشهریان در اتوبوس بتوانند از وای فای اینترنت استفاده کنند.

,

 

,

شهردار نیشابور گفت: یکی از اولویت های بنده کارکنان شهرداری هستند، توجه به کرامت انسانی بسیار مهم است و صرف نظر از نگاه های سیاسی از هر نیرویی در شهرداری که بتواند کمک کند کمک خواهیم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه