اخبار داغ

طرح ارائه خدمات سلامت به میانسالان در بهارستان برگزار شد+ تصاویر

طرح ارائه خدمات سلامت به میانسالان در بهارستان برگزار شد+ تصاویر
طرح ارائه خدمات سلامت به میانسالان توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، هفته سلامت زنان ایران بنابر اعلام وزارت بهداشت از 24 مهرماه آغاز شده است و شعار این هفته در سال‌جاری «ورزش نسخه رایگان سلامت زنان» می باشد، که روز چهار شنبه 24 مهر " تغذیه سالم" ، پنجشنبه 25 مهر "تحکیم بنیان خانواده و فرزند پروری سالم"، جمعه 26 مهر "سبک زندگی ایرانی اسلامی"، شنبه 27 مهر "سلامت اجتماعی زنان و حمایت اجتماعی برای تطابق نقش زن در خانواده و اجتماع"، روز یکشنبه 28 مهر "ترویج خود مراقبتی"، روز دو شنبه "سلامت روان" و سه شنبه 30 مهر "سبک سالم روابط زناشویی" نامگذاری شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

به مناسبت حضور در این هفته، طرح ارائه خدمات سلامت میانسالان به کمک مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در سطح این شهرستان اجرا شد.

,

بنابراین گزارش واحد بهداشت خانواده شبکه بهداشت و درمان بهارستان با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهارستان این طرح را در قالب ویزیت رایگان پزشک، سنجش قند خون و چربی خون، مشاوره روان و ارزیابی سل جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بهارستان اجرا نمود.

,

گفتنی است که در این طرح که با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت میانسالان برنامه‌ریزی گردید، یک تیم پزشکی شامل دو پزشک، 4 نفر مراقب سلامت، دو نفر نمونه گیر، دو نفر روانشناس و یک کارشناس مبارزه با بیماری‌ها در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مستقر و طی ساعات 8 لغایت 12 اقدام به معاینات کلینیکی و پاراکلینیکی 120 نفر از مددجویان نمودند.

,

در این برنامه 120 نفر علاوه بر ویزیت پزشکی، خدمات خطرسنجی شامل اندازه گیری فشارخون، قند خون، چربی خون را به صورت رایگان دریافت کردند و 50 نفر مشاوره روانشناسی شدند و همچنین 50 نفر مورد ارزیابی بیماری سل قرار گرفتند که از 18 نفر آنان که مشکوک بودند نمونه تهیه و به مراکز و پایگاه‌ها جهت بررسی بیشتر ارجاع داده شدند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه