اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

آمریکا سه سناریوی جنگ کوتاه مدت، ایجاد ناامنی و آشوب را دنبال می‌کند

آمریکا سه سناریوی جنگ کوتاه مدت، ایجاد ناامنی و آشوب را دنبال می‌کند
امام جمعه زنجان ضمن محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان، گفت: آمریکا برای ماندگاری خود جنایت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مهرزنجان، آیت الله علی خاتمی در جمع طلاب حوزه علمیه زنجان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع)، با اشاره به اقدامات خصمانه دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال، افزود: دولت آمریکا برای ماندگاری خود جنایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , مهرزنجان, ، آیت الله علی خاتمی در جمع طلاب حوزه علمیه زنجان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع)، با اشاره به اقدامات خصمانه دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال، افزود: دولت آمریکا برای ماندگاری خود جنایت می کند.,

وی با اشاره به در این مدت هرچه لشکر کشی بوده، آمریکاه هزینه آن را از گاو شیرده (عربستان سعوی) تامین کرده است، تصریح کرد: آمریکا برای ماندگاری خود جنایت می کند و ما برای ماندگاری خود دفاع می کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ایران در گذشته مطرح نبود و در عرصه های سیاسی، بین المللی و اقتصادی حرفی برای گفتن نداشت که با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به عظمت رسید.

,

وی با بیان اینکه هر چه زمان گذشت ایران مقاوم تر شد، گفت: در دفاع مقدس آمریکا تصور می کرد می تواند در عرض سه روز غرب کشور ونهایتا پنج الی هفت روزه جنگ را در جنوب تمام کند.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: آمریکا سه سناریوی جنگ کوتاه مدت، ایجاد نا امنی و سرانجام آشوب را دنبال می کند.

,

وی با بیان اینکه این سه سناریو مکمل یکدیگر هستد، افزود: مرحله اول ایجاد نا امنی است که می توان به آتش زدن مساجد و... اشاره  کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در مرحله دوم این سناریو، دشمن با ضعیف کردن اقتصاد تلاش می کند تا مردم آشوب کنند.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به فتنه در سال های 88 و 78 گفت: دشمن برای فتنه های دیگر نیز برنامه ریزی دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه آمریکا اگر می دانست با حمله نظامی به ایران می تواند جواب بگیرد قطعا حمله می کرد، تصریح کرد: موضع آمریکا در قبال ایران تا الان تغییر نکرده است.

,

وی ادامه داد: متاسفم برای مردم آمریکا که رئیس جمهوری دارد که رفتارش در حد و اندازه یک دیپلمات درجه سه نیز نیست.

,

در پایان این مراسم ضمن قرائت بیانیه ای، طلاب و روحانیون بسیجی با مشت های گره کرده و با شعار "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان را محکوم کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه