اخبار داغ

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد؛

حضور ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

حضور ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید فروتن معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با نافع، با اشاره به اینکه امسال  بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از دهم لغایت هفدهم آذر ماه برگزار خواهد شد،گفت:اففتاجیه این جشنواره همزمان با هفته وحدت واختتامیه آن در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با بیان اینکه امسال شمار آثار ارسالی به دبیر خانه جشنواره 25 درصد رشد داشته است،خاطرنشان کرد:جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امسال در بخش های کودک،نوجوان،خیابانی،دانش آموزی،خردسال،بین الملل،کارگاه ها و نشست های تخصصی ،مقالات و بخش نمایشنامه نویسی برگزار میگردد.

,

 

,

فروتن با اذعان به اینکه پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز رونمایی میشود، عنوان کرد:این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی در مدرسه ابتدائی پسرانه برهان برزین در شهرک اندیشه همدان برگزار میشود.

,

 

,

وی همچنین یادآور شد:امسال جشنواره  تئاتر کودک ونوجوان با تاکید بر محتوای آثارهنری ، آموزش محوری وتقویت بخش بین الملل پی گرفته می شود.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه این جشنواره به صورت همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد،خاطرنشان کرد:هنرمندان بخش ویژه همدان در تمامی شهرستانهای استان اجرا خواهند داشت و از این طریق تمامی کودکان و نوجوان استان در شور و نشاط حاصل از برگزاری جشنواره سهیم می شوند.

,

 

,

مجید فروتن همچنین بیان کرد: در جشنواره پیش رو "زهرا کاظمی"از کارگردانان حوزه تئاتر کودک و نوجوان دبری جشنواره را عهده دار است.

,

 

,

وی در ادامه از حضور 400 میهمان داخلی و خارجی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیش رو خبر داد و گفت:به زودی اسامی کشورهای شرکت کننده در این جشنواره اعلام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه