اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب:

پیگیر صدور حکم شهردار منتخب هستیم/ تاخیر در انتخاب شهردار از ناحیه شورای پنجم نیست

پیگیر صدور حکم شهردار منتخب هستیم/ تاخیر در انتخاب شهردار از ناحیه شورای پنجم نیست
رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: بررسی هایی انجام گرفته و آنطور که ما مطلع هستیم و دنبال می کنیم تا در اولین فرصت حکم شهرداری صادر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فخرالدین آذریان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در تشریح آخرین وضعیت انتخاب شهردار میاندوآب اظهار کرد: اعضای شورای شهر، از تعدادی از افراد برای تصدی مسئولیت شهرداری برنامه گرفته و پس از بررسی های مختلف به اتفاق رضا حضرتی را به عنوان شهردار انتخاب و برای طی مراحل بعدی و صدور حکم توسط استانداری اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , زرین خبر,  ,

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب افزود: بعد از بررسی اولیه، یک سری از مدارک ارسال نشده بود که به ما ابلاغ کردند مدارک کافی نیست که مجددا از طرف شورای شهر و خود وی مدارک لازم برای تصدی پست شهرداری ارسال شد.

,

وی با بیان اینکه مدارک وی از طرف اداره کل امور شهرداری و شوراها از وزارت کشور برای تطابق استعلام شد، گفت: بررسی هایی انجام گرفته و آنطور که ما مطلع هستیم و دنبال می کنیم تا در اولین فرصت حکم شهرداری صادر شود، تا به امروز به جز خوی و ارومیه، برای هیچ شهری حکم صادر نشده است.

,

آذریان تصریح کرد: پیگیر هستیم تا هر چه سریعتر استعلامات لازم از طریق استانداری از مراجع چهارگانه انجام گرفته تا اگر شرایط احراز شد، حکم صادر شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب اظهار کرد: مدت مدیدی است که شهرمیاندوآب شهردار ندارد و این موضوع نیز با دوره ما منطبق شده و مردم اینگونه تصور می کنند که این تاخیر از طرف ماست در حالی که ما به وظیفه خود عمل کرده و چندین بار به اتفاق دوستان به استانداری مراجعه و نامه نگاری نیز کرده ایم تا هر چه سریعتر شهردار را معرفی کنیم.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر هیئت تطبیق در مورد مصوبه انتخاب شهردار و مراحل بعدی که سبب برخی بحث ها نیز در فضای مجازی شده بود، افزود: دبیر هیئت تطبیق و نماینده فرماندار در جلسه بود و در این هیئت می توانستند به شکل و نحوه انتخاب رسیدگی کنند که صحت نحوه انتخاب نیز از طرف فرمانداری اعلام شد.

,

آذریان گفت: برای محتوا و مسئولیت ها در استعلامات چهار گانه می توانند رسیدگی کنند چون ما در این مرحله مدارکی ارسال نکرده بود که وی برود از خود  دفاع کند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه ما در مقابل قانون مطیع هستیم، اظهار کرد: اگر مدارک و مستنداتی دال بر رد شهردار منتخب باشد، ما مطیع بوده و اگر غیر این بازهم مطیع هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه به مدرک وی شهردار منتخب اشکال گرفته بودند، تصریح کرد: به مدرک وی اشکال گرفته بودند که  شهردار منتخب فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی دارد  و اعلام شد که مدرک تجارت بین الملل و فوق دیپلم حقوق و دکترای حقوق دارد که آذرماه نیز از رساله دکتری خود دفاع می کند که استعلام شد و آنطور که شنیده ایم جواب مثبت بود و اکنون نیز بقیه مراحل از طریق استانداری طی می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه