اخبار داغ

نماینده مردم ماکو در مجلس:

تغییر و یا اضافه کردن بندهای برجام امکان پذیر نیست/ آمریکا بیش از ۲۰۰ تریلیون بدهی دارد

تغییر و یا اضافه کردن بندهای برجام امکان پذیر نیست/ آمریکا بیش از ۲۰۰ تریلیون بدهی دارد
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: ایران در برجام به تعهدهای خود عمل کرده است و از آن نیز پشیمان نیست، تغییر و یا اضافه کردن بندهای برجام امکان ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین الله شریف پور در گفتگو با خبرنگار آراز سسی ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هر حزب آمریکا که بر سر حکومت می آید درصدد سلطه ورزی به سایر کشورها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی,

وی با اشاره به اینکه ترامپ نه از بینش سیاسی و نه از بینش مدیریتی کشور برخوردار است، تصریح کرد: این شخص برای کشور خود نیز برنامه‌های خاصی ندارد و هر از چندگاهی برای پوشش کاستی و کمی دولت خود به کارهای تحریم و تهدید سایر کشورها از جمله ایران دست می زنند.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس در تشریح برنامه‌های آمریکا و ایادی استکبار در منطقه خاورمیانه افزود: خوشبختانه با تیزبینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری تا به امروز تمام برنامه‌های شوم آمریکا در منطقه نقش بر آب شده‌اند.

,

 

,

وی اظهار کرد: ایجاد جنگ بین ایران و عراق، برنامه لشکرکشی به عراق و تجزیه آن، پرورش گروه‌ک های تکفیری و تروریستی از جمله داعش برای تضعیف کشور ها و اشتباه جلوه دادن دین اسلام در جهان، بخشی از خواسته های این ظالمان بود که هر بار با شکست های سختی روبه‌رو شده‌اند.

,

 

,

شریف پور اقتصاد آمریکا را ورشکسته ابراز کرد و گفت: خود آمریکا بالای ۲۰۰ تریلیون بدهی دارد که برای جبران آن دست به فروش اسلحه به کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی زده است.

,

 

,

وی بر بیانات گستاخانه و عجولانه ترامپ در سخنرانی خود در مورد برجام اشاره و تصریح کرد: تمامی حرف هایی که از سوی این شخص زده شد برازنده خودش است، مردم ایران در طول تاریخ همیشه مخالف تروریسم بوده و این یک تهمت بزرگ است که به ایرانیان زده شده است.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس بر اصل ۱۵۰ و ۱۵۱ قانون اساسی اشاره و افزود: در قانون ذکر شده است که وظیفه اصلی ما دادرسی به ندای مظلومان است.

,

 

,

وی بر مقابله های مدافعان حرم در سوریه با داعش و تروریسم اشاره و تصریح کرد: امروز حضور سپاه در سوریه و جنگ با پلیدی نشان از عظمت و قدرت ایران در منطقه است.

,

 

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اهداف تشکیل سپاه پاسداران و وظایف اصلی این نهاد انقلابی افزود: سپاه و بسیج از درون مردم برخاسته است که هدف آنها حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

,

 

,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برچگونه موضع‌گیری ما در مقابله با این تهدیدها و تهمت ها، اشاره و تصریح کرد: تا به امروز اثبات شده است که آمریکا، اسرائیل و انگلیس پرچمدار طرح‌های استکبار جهانی هستند و ما نیز باید در مقابله با آنها یک صدا و یک هدف باشیم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی باید یک صدا و با هدف سوق مردم به سوی همگرایی به کارهای خود ادامه دهند افزود: با اجرایی کردن این دو اصل نقش‌های شوم دشمنان نقشه بر آب می شود.

,

 

,

شریف پور گفت: امروز باید تمامی قوا در راستای اجرای فرامین الهی در جهت پویایی و زنده نگه‌داشتن اهداف انقلاب نقش آفرینی کنند.

,

 

,

وی تولید، خودکفایی و اشتغال را سه اصل مهم در روحیات جوانان ابراز و تصریح کرد: اگر این اصل به مرحله عمل گذاشته شود هیچ تهدید و تحریمی به ایران اثربخش نمی شود.

,

 

,

وی پویایی اقتصاد را لازمه تولید و اشتغال دانست و اظهار کرد: اگر همگرایی در بین مردم و مسئولین نیز به این دو اضافه شود اقتصاد کشور به اوج خود می رسد.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس بر اجرایی شدن تعهد های ایران در برجام اشاره کرد و افزود: ایران در برجام به تعهدهای خود عمل کرده است و از آن نیز پشیمان نیست، تغییر و یا اضافه کردن بندهای برجام امکان ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه