اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه مطرح کرد:

تسویه بدهی شهرداری تربت حیدریه با توافق بانک شهر

تسویه بدهی شهرداری تربت حیدریه با توافق بانک شهر
رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: توافقات مناسبی با بانک شهر برای تسویه بدهی های شهرداری در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، نادر سلیمانی صبح امروز در نشست شورای شهر تربت حیدریه اظهار کرد: رایزنی ها و مذاکرات خوبی با مدیران بانک شهر در خصوص تسویه بدهی های شهرداری صورت گرفته و کماکان ادامه دارد و در تلاشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن نسبت به تسویه بدهی ها اقدام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , تابان تربت, ، نادر سلیمانی صبح امروز در نشست شورای شهر تربت حیدریه اظهار کرد: رایزنی ها و مذاکرات خوبی با مدیران بانک شهر در خصوص تسویه بدهی های شهرداری صورت گرفته و کماکان ادامه دارد و در تلاشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن نسبت به تسویه بدهی ها اقدام کنیم.,

 

,

وی افزود: برای پرداخت حقوق معوق کارگران خدمات شهری طبق مصوبه شورای شهر از شهرداری می خواهیم هر چه سریعتر نسبت به واگذاری و انتقال اوراق قرضه به پیمانکاران این بخش اقدام تا پیمانکاران نیز نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام کنند.

,

 

,

سلیمانی با بیان اینکه ادارات و سازمانها حدود هفت میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون فقط ۲.۵ مییلیارد تومان اوراق از محل مطالبات به شهرداری منتقل شده و امیدواریم سایر بدهکاران هر چه سریعتر نسبت به انتقال اوراق قرضه به شهرداری اقدام کنند.

,

 

,

تصمیم گیری ها در شورای شهر بر اساس خرد جمعی است

, تصمیم گیری ها در شورای شهر بر اساس خرد جمعی است,

 

,

رئیس شورای شهر تربت حیدریه گفت: یقینا نظرات اعضای شورای اسلامی شهر با هم متفاوت است و این اختلاف نظر طبیعی و یک حسن است؛ اما تصمیم گیری ها بر اساس خرد جمعی است.

,

 

,

سلیمانی افزود: با توجه به اینکه روال و مراحل اداری ابلاغ حکم شهردار تربت حیدریه مراحل پایانی خود را سپری می کند، امیدواریم هر چه زودتر وی با جدیت کار را شروع کند.

,

 

,

بازگشت اعتماد شهروندان به شهرداری اولویت نخست شهردار منتخب تربت حیدریه

, بازگشت اعتماد شهروندان به شهرداری اولویت نخست شهردار منتخب تربت حیدریه,

 

,

در این جلسه محمدصادق مجتهدی، شهردار منتخب تربت حیدریه که برای هماهنگی و ارائه برخی اولویت‌های کاری در این جلسه حضور یافته بود گفت: شهرداری مشکلات عمیقی دارد و مطمئنا نباید توقع داشت که این مشکلات ظرف چند ماه و به سرعت حل شود و به شرایط مطلوب برسیم.

,

 

,

وی افزود: تلاش این است مسیری که باعث شده شهروندان به این نهاد خدماتی بی اعتماد شوند اصلاح و آیندگان در مسیر درست گام بردارند.

,

 

,

شهردار منتخب تربت حیدریه اظهار داشت: باید از اشتباهات گذشته درس گرفت و از تکرار آنها جلوگیری کرد.

,

 

,

در ادامه جلسه برخی لوایح شهرداری از جمله تخفیف عوارضات ساختمانی، تمدید قرارداد پارک بادی کاشانی و نیز معرفی نماینده شورای شهر درکمیسیون تقویم املاک اداره دارائی و ستاد بازآفرینی محدوده های شهری بحث و تبادل نظر شد که با تخفیف عوارضات ساختمانی موافقت نگردید و برای سایر موارد تصمیمات لازم اتخاد شد.

,

 

,

همچنین در این جلسه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات کمیسیون های فرهنگی اجتماعی و اقتصاد ارائه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه