اخبار داغ

امام جمعه فردیس:

تحریم های جدید تنها نتیجه بازی با آمریکا است/ تکیه بر توان داخلی و مقابله جدی با قاچاق راه حل رفع مشکلات اقتصادی

تحریم های جدید تنها نتیجه بازی با آمریکا است/ تکیه بر توان داخلی و مقابله جدی با قاچاق راه حل رفع مشکلات اقتصادی
حجت الاسلام ‌ ایمانی: سخنان و رفتار دولت آمریکا با روح و ظواهر بند بند برجام منافات داشت و در واقع نقض علنی برجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس صبح امروز (سه شنبه) در گفتگو با پایگاه خبری فردیسان در رابطه اظهارات اخیر ترامپ علیه ایران اظهار داشت: سخنان و رفتار دولت آمریکا با روح و ظواهر بند بند برجام منافات داشت و در واقع نقض علنی برجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی با بیان اینکه تحریم های جدید قابل قبول نیست، افزود: اتحادیه اروپا نیز همراه دولت ترامپ نشد اما بیش از این هم از آمریکا انتظار نمی‌رفت.

,

این مسئول تصریح‌ کرد: ما به این موضوع که آمریکا بازی را آغاز کرده است معتقد هستیم که نتیجه این بازی تنها فریب و سرگرمی ملت و دولت ایران است تا تحریم های جدیدی اتخاذ کند.

,

ایمانی با اشاره به اینکه نباید فریب این بازی را بخوریم، خاطر نشان کرد: دولت آمریکا می‌خواهد دوره هشت ساله مذاکرات بگذرد و ایران موفق نشود از برجام استفاده کند.

,

امام جمعه شهرستان فردیس با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره به کشور و نظام متعهد بوده است خطاب به مردم گفت: همواره باید برای اقتدار و موفقیت کشور تلاش کرد و با هجمه های دشمن علیه ایران مقابله کنیم.

,

وی ضمن اشاره به بیانات رهبری، یادآور شد: دشمن همواره از نقاط ضعف ما استفاده کرده است و نباید اجازه دهیم این اتفاق بیافتد چرا که هشت سال دفاع مقدس هم دشمن بر این باور بود که ملت ایران ضعیف هستند.

,

این مسئول با اشاره به تشدید پیاپی تحریم ها متذکر شد: در حال حاضر دشمن بر این باور است که در مسائل اقتصادی با مشکل مواجه هستیم و تحریم های پیاپی نیز به این دلیل است تا ملت ایران را به زانو در آورد در حالی که این ملت همواره همسو با نظام و کشور بوده اند.

,

ایمانی با بیان اینکه برجام به دنیا نشان داد اهل تعقل و منطق هستیم، تصریح‌ کرد: ملت و دولت ایران برای این توافق نامه هزینه بسیار دادند و مردم برای نتیجه بخشی برجام منتظر بودند و معطل ماندند در حالی که با بد عهدی آمریکا مواجه شدند.

,

وی در ادامه افزود: تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و نیروهای داخلی و مقابله جدی با قاچاق و واردات بی رویه است.

,

ایمانی در پایان نحوه پاسخگویی دولت به آمریکا را مثبت خواند و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم دولت همچون صحبت هایی که انجام داد عمل کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه