اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت روز پارا المپیک؛

ورزشکاران و قهرمانان پارا المپیک، معلولین و جانبازان خرم دره تجلیل شدند

ورزشکاران و قهرمانان پارا المپیک، معلولین و جانبازان خرم دره تجلیل شدند
به مناسبت گرامیداشت روز پارا المپیک و هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان این رشته در سالن باستانی مجموعه ورزشی شهید خرمی با حضور مسولین و ورزشکاران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل نبض سحر، به مناسبت گرامیداشت روز پارا المپیک و هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان پارا المپیک، معلولین و جانبازان  در سالن باستانی مجموعه ورزشی شهید خرمی با حضور مسولین  و ورزشکاران برگزار  شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت ورزش گفت: ورزش کردن در دوران جوانی خیلی با ارزش است و باید قدر بدانید و از این دوران به نحو احسن استفاده کنید.

,

در حاشیه این مراسم امام جمعه خرم دره با توصیه به امر به ازدواج برای افرادی که هنوز ازدواج نکردند یکی از اعضای باستانی کار گفت: اگر جوانان ما کار داشته باشند در امر ازدواج درنگ نخواهند کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت اشتغال جوانان شد.

,

حسینی هم در  ادامه و  گفت: البته دولت وظیفه دارد اشتغال زائی کند و ما در جلسات متعدد معضل بیکاری را گوش زد کرده ایم ولی جوانان هم نباید صرفا دنبال و منتظر شغل دولتی و ایجاد اشتغال از سوی دولت باشند ، خود آنان هم باید به سمت ایجاد اشتغال حرکت کنند و با طرح و ایده های نو در راستای اشتغال زائی قدم بردارند و علاوه بر خود می توانند برای دیگران هم اشتغال زائی کنند که جوانان هم به این موضوع توجه داشته باشند.

,

در این مراسم از ورزشکاران و قهرمانان پارا المپیکی ، معلولین و جانبازان با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

,

, , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه