اخبار داغ

انباشت زباله ها در حاشیه ی جاده بین المللی سرو ارومیه

انباشت زباله ها در حاشیه ی جاده بین المللی سرو ارومیه
حاشیه ی جاده بین المللی سرو ارومیه که به دروازه اروپا در کشورمان مشهور است این روزها شاهد تخلیه نخاله های ساختمانی و آشغال می باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانا نیوز، انباشته شدن زباله ها و نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده بین المللی سرو ارومیه باعث به وجود آمدن صحنه های ناخوشایند و دور از انتظار گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

فرآیند تخلیه زباله ها و نخاله های ساختمانی در کنار جاده سرو نه تنها باعث تخریب سیمای حاشیه جاده ها و باغات سیب و انگور شده است بلکه زمینه پدیدار شدن فاجعه ای زیست محیطی نیز گردیده است.
موضوع رها کردن زباله و نخاله ساختمانی که هر روز نیز در حال افزایش است دارای اهمیت ویژه ای می باشد زیرا جاده ی بین المللی سرو که هر روزه شاهد تردد بی شمار گردشگران داخلی و خارجی می باشد اولین صحنه ای است که توریست با آن مواجه خواهد شد .

,
,

عدم توجه برخی از افراد فرصت طلب به تابلوهای حاشیه جاده ها مبنی بر عدم تخلیه نخاله ها و زباله ها در کنار جاده ها نمونه ای بارز از نقض کامل حقوق شهروندی می باشد که با این عمل ناخوشایند و دور از انسانیت خود فرهنگ سایر شهروندان را نیز زیر سوال میبرد.
یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در فضای فیزیکی یک شهر یا یک منطقه برای حفظ سلامت آن مورد توجه ویژه و خاص قرار می‌گیرد مدیریت پسماندها و زباله‌های شهری و روستایی است که بی‌توجهی، کم‌کاری و سهل‌انگاری در این مورد می‌تواند سلامت افراد جامعه را به‌ شدت تحت تأثیر قرار دهد.
نظارت بر بهداشت محیط جزء وظایف مسلم دستگاه‌های متولی ازجمله شهرداری‌ها، شبکه ی بهداشت علوم پزشکی و محیط‌ زیست است و نظارت‌ها باید در این خصوص به صورت مستمر و جدی صورت بگیرد تا انشالله دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه