اخبار داغ

سردار جوانی:

شکست ترامپ در سناریوی جدید آمریکا علیه ملت ایران قطعی است

شکست ترامپ در سناریوی جدید آمریکا علیه ملت ایران قطعی است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: هدف آمریکایی ها از فشارها و جنجال ها علیه ایران این است که بتوانند جمهوری اسلامی ایران را مجددأ به پای میز مذاکره بنشانند که بدون شک آقای ترامپ در این سناریویی که طراحی کرده قطعأ با شکست مواجه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  در رابطه با اظهارات سخیفانه ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران اظهار داشت: مشکل آمریکا در واقع ملت ایران است که در مجمع مسائل منطقه و جهانی روز به روز قدرتمند، توانمند و تأثیر گذار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی با توجه به اینکه آمریکایی ها ادعای رهبری بر سلطه در جهان را دارند، افزود: آمریکایی ها امروزه مهم ترین مانع سر راه این سلطه را قدرت یابی ملت ایران ارزیابی می کنند بنابراین از روش ها و ابزار های مختلف بهره می گیرند تا بتوانند قدرت ملت ایران را مهار و دچار نوعی فرسایش کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکایی ها تصور می کنند از طریق ابزار تحریم و تحریم های اقتصادی می توانند ملت ایران و دولت جمهوری اسلامی ایران را پای میز مذاکره بنشانند و از طریق مذاکره با هدف برداشتن تحریم ها ، اراده های خودشان را در حوزه هایی که قدرت ملت ایران را محدود می کند به ایران تحمیل کنند که یکی از مهم ترین عرصه ها بحث قدرت دفاعی و قدرت نظامی است.

,

قدرت دفاعی ملت ایران در بالاترین سطح است

, قدرت دفاعی ملت ایران در بالاترین سطح است,

وی بیان داشت: آمریکایی ها در پیشینه و سابقه خودشان در هر جایی که می خواستند اراده خود را تحمیل کنند طرف های مقابل ممانعت می کردند در نتیجه برای رسیدن به خواسته هایشان از قدرت نظامی خود با لشکرکشی ، اشغال و سرکوب در جهت وادار کردن کشورها و دولت های دیگر استفاده می کردند.

,

جوانی در ادامه گفت: این حربه آمریکایی ها در مورد ملت ایران ناکارآمد است زیرا جمهوری اسلامی ایران از قدرت دفاعی بالایی در سطح بازدارندگی نظامی برخوردار است و آنها از این حربه نمی توانند علیه ملت ایران استفاده کنند بنابراین با تحریم ها و فشار ها به دنبال محدود کردن قدرت دفاعی ایران هستند به عنوان مثال می خواهند برنامه موشکی و قدرت موشکی ایران را دچار فرسایش کنند.

,

وی افزود: هدف آمریکایی ها در بحث مذاکرات هسته ای، فشارها و جنجال هایی که برپا می کنند و متهم ساختن ملت ایران به تروریسم این است که بتوانند ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را مجددأ به پای میز مذاکره بنشانند، من اطمینان خاطر دارم که آقای ترامپ در این سناریویی که طراحی کرده قطعأ با شکست مواجه خواهد شد و جمهوری اسلامی هرگز مذاکره مجدد در حوزه هسته ای را نخواهد پذیرفت.

,

کارشناس مسائل سیاسی تأکید  کرد: ایران نه تنها در موضوع هسته ای با آمریکا مذاکره تکمیلی نخواهد داشت بلکه با توجه به سابقه ای که آمریکا از خود در مذاکره جمهوری اسلامی به جای گذاشت و غیر قابل اعتماد بودن خود را اثبات کرد به طور قطعی ملت ایران و جمهوری اسلامی در هیچ موضوع دیگری در آینده با آمریکا مبارزه نخواهد کرد و این نشان می دهد که آمریکایی ها در یک مسیر اشتباهی حرکت می کنند که قطعأ ترامپ در این مسیری که در پیش گرفته با شکست قطعی مواجه خواهد شد.

,

وی بیان داشت: آمریکایی ها جمهوری اسلامی را یک کشوری توانمند با موقعیت راهبردی در منطقه ارزیابی می کنند و سپاه پاسداران را در حفظ جمهوری اسلامی و انقلاب به عنوان عامل اصلی می دانند.

,

سپاه پاسداران در ارزیابی آمریکا عامل اصلی اقتدار ملت ایران است

, سپاه پاسداران در ارزیابی آمریکا عامل اصلی اقتدار ملت ایران است,

جوانی افزود: سپاه پاسداران در ارزیابی آمریکایی ها از عوامل اصلی اقتدار ملت ایران است بنابراین با جنجال، تبلیغات و تحریم ها به دنبال تضعیف موقعیت سپاه پاسداران در منطقه هستند و می خواهند در داخل کشور هم با تحریم هایی که اعمال می کنند یک نوع دو قطبی سازی را شکل دهند و پایگاه های مردمی سپاه را تخریب کند.

,

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر ملت ایران، جناح ها و طیف های مختلف، مسئولان در سطوح مختلف و سلایق متفاوت در قالب یک صدای یکپارچه که از ایران منتشر شد اعلام کردند که ملت ایران قدردان نیروهای مسلح خود هستند و سپاه پاسداران را عامل اقتدار، استقلال ، عزت و عامل اصلی تأمین کننده خود می دانند.

,

کارشناس مسائل سیاسی تأکید داشت: ملت ایران با گرایش های مختلف، جناح ها و جریان های سیاسی واقف هستند که تروریسم در منطقه یک تهدید جدی علیه ملت ایران بود و داعش هم یک جریان ساخت آمریکایی ها بود تا بتوانند بحران های جدی امنیتی در کشور ایران به وجود بیاورند و در نتیجه کشور را بی ثبات کنند و آرامش و امنیت ملت ایران را بر هم بزنند.

,

وی اضافه کرد: ملت ایران به خوبی می داند سپاه پاسداران نیروی اصلی مبارزه با تروریسم و داعش است بنابراین وقتی ملتی سپاه را اینگونه ببیند که عامل تأمین امنیت، عزت و آرامش است بدون شک هرگز تحت تأثیر تبلیغات و جنجال های دشمن روی گرا نخواهد بود.

,

جوانی در خاتمه با اشاره به وحدت مردم و مسئولین کشور در روزهای اخیر در حمایت از نیروهای مسلح بیان داشت: باید این وحدت و انسجام را حفظ و تقویت کرد و قطعأ این اتحاد در داخل کشور، حمایت ها و پشتیبانی از نیروهای مسلح از جمله سپاه می تواند باطل السحر نقشه شیطانی باشد که آمریکا در سر می پروراند تا از این طریق بتواند عوامل اقتدار ایران را دچار سایش و بنیه دفاعی کشور را تضعیف کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه