اخبار داغ

سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی؛

هرگز زیر بار برجامی دیگر نمی‌‌رویم/ دشمنان برای پوشش ضعف‌‌های خود رویکرد خصمانه اتخاذ کرده‌‌اند

هرگز زیر بار برجامی دیگر نمی‌‌رویم/ دشمنان برای پوشش ضعف‌‌های خود رویکرد خصمانه اتخاذ کرده‌‌اند
نماینده مردم میانه با بیان اینکه ایران به برجام و تعهدات خود پایبند است، از تلاش آمریکا برای ایرادگیری در جهت اجرای برجام‌‌های دیگر و مذاکره برای کسب امتیازات بیشتر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب شیویاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص سخنان اخیر ترامپ درباره ایران اظهار داشت: ترامپ ایران و مردمش را به خوبی نشناخته است، همان طور که رئیس جمهور محترم آقای روحانی بیان کردند ترامپ باید در مورد تاریخ و جغرافیا مطالعه نماید؛ او یک سرمایه‌‌دار است و دیدگاه‌‌هایش نسبت به جهان نیز سرمایه‌‌داری می‌‌باشد ولی باید بداند که این رویکرد در مورد ایران هرگز جواب نخواهد داد چراکه ایران ملتی آگاه و رهبری فرزانه دارد و ما بر اساس اعتقادات، آرمان‌‌ها و اصولی که داریم در برابر این مسائل ایستاده‌‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: سخنانی که ترامپ مطرح کرده حرف‌های تکراری هستند و نمی‌‌‌توانند نظام و ملت ما را با این قبیل مسائل مورد هجمه قرار دهند، دشمنان برای پوشش نقطه ضعف‌‌های خود چنین رویکردهایی را در قبال ایران مطرح می‌‌کنند ولی بنا بر فرمایش امام(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌‌تواند بکند. 

,

نماینده مردم میانه با بیان این که هم اکنون آمریکا با مشکلات درونی زیادی مواجه است، اظهار داشت: آمریکا در حل مشکلات درونی‌‌اش باز مانده، در سیل اخیری که در برخی ایالات آمریکا به وقوع پیوست خسارات زیادی را متحمل گشته‌‌اند و هنوز قادر به آواربرداری کامل در این مناطق نشده‌‌اند؛ ترامپ با این سیاست می‌‌خواهد اذهان را از مسائل داخلی کشورش منحرف کند.

,

وی در پاسخ به این سوال که اقتدار سپاه در منطقه تا چه اندازی در موضع گیری‌‌های خصمانه ترامپ و عناد ورزی‌‌هایش نسبت به ایران تاثیر داشته است، خاطرنشان ساخت: ناتو متشکل از نیروهای نظامی کشورهای جهان است و فناوری‌‌های مدرن کشورها در عرصه نظامی را در اختیار دارد اما بنده به جرأت عرض می‌‌کنم که در حال حاضر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی قوی‌‌تر از ناتو می‌‌باشد.

,

سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی با اعلام اینکه همان طور که کشورهای عضو ناتو با هم برای روز مبادا هم پیمان گشته‌‌اند، طبیعتا سپاه نیز با همکاری با مقاومت و سایر نیروهای مردمی در منطقه خاورمیلانه تلاش می‌‌کند تا امنیت را در این منطقه برقرار کند، اذعان کرد: آن‌‌ها این موضوع و قدرت سپاه پاسداران را برنمی‌‌تابند و علت موضع گیری‌‌های خصمانه در قبال سپاه نیز از این موضوع نشات می‌‌گیرد. 

,

وی با بیان این که متاسفانه در داخل کشور نیز برخی گروه‌‌ها و افراد با سپاه مخالفند، اظهار داشت: اقتدار سپاه به قدری زیاد است که این مسائل هرگز خللی در فعالیت‌‌های آن‌‌ها ایجاد نمی‌‌کند و در کمک‌‌های سپاه به جهان اسلام خدشه‌‌ای وارد نمی‌‌آورد؛ شاید بتوان گفت تنها کشور و نیرویی که اکنون در برابر آمریکا مقاومت می‌‌کند ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب است.

,

نماینده مردم میانه یادآور شد: در برخی مواقع دشمنان ما خیلی بیشتر از خودمان به قدرت‌‌های ما پی می‌‌برند، بنابه فرموده امام اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این سخنی گهر بار است و هرچه زمان پیش می‌‌رود ما به این سخن بیشتر واقف می‌‌شویم؛ هدف دشمن تخریب چهره سپاه است و این نشان از ضعف آن‌‌ها در برابر این نیروی اعتقادی نظامی می‌‌باشد. 

,

وی افزود: ما معتقدیم که انقلاب ما به انقلاب مهدی موعود متصل خواهد شد لذا ما نیاز به سرباز و نیرو داریم، امیدوارم سپاه پاسداران ما که بزرگانشان همرزمان شهیدان گران قدر دفاع مقدس بودند طلایه دار پرچم اسلام باشد و این بیرق را به دست مهدی موعود برساند.

,

شیویاری با بیان این که سپاه امروزه در دنیا قد علم کرده و از سوریه و لبنان و دیگر کشوهای اسلامی که نیاز به نیرو داشته‌‌اند حمایت نموده است، گفت: سپاه خار چشم دشمن‌مان گشته است، این‌‌ها در دست چیزی ندارند که بتوانند سپاه را تهدید یا تحریم نمایند؛ بنده اخیرا در افتتاح کارخانه آهن میانه عرض کردم که ما اگر نیاز باشد این آهن اسفنجی را به موشک تبدیل کرده و قلب دشمن را نشانه خواهیم رفت.

,

وی در خصوص برجام و پایبندی به آن در برهه کنونی اظهار کرد: برجام برنامه‌‌ای بود که شروع شد و رهبر معظم انقلاب نیز در حدی که نیاز بود سفارشاتی در این باره نمودند، به نظر بنده ما باید تا آخر برجام را ادامه دهیم و به آن پایبند باشیم تا کسانی که می‌‌خواهند در این مورد از ما ایرادی بگیرند و نقطه ضعفی از ما حاصل کنند ناکام بمانند و شرایط برای برجام‌‌های بعدی برای آن‌‌ها مهیا نشود چراکه ما دیگر هرگز زیر بار چنین قضیه‌‌ای نخواهیم رفت. 

,

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه برجام نقطه ضعف‌‌هایی نیز داشته و کمبود‌‌هایی در آن احساس می‌‌شود، متذکر شد: برجام در کل برای کشور و مردم حرکتی ارزشمند بوده که دشمن در مقابل آن ضغف نشان داده است، در حال حاضر این گونه تلقی می‌‌شود که شکست خورده طرف مقابل ما می‌‌باشد، منتهی دیپلماسی‌‌مان باید به قدری پرقدرت باشد که تمامی اهدافمان در کشورهای اسلامی محقق شوند.

,

وی در پایان افزود: برداشت بنده این است که سرانجام برجام قطعا به نفع ما خواهد بود و یاوه گویی‌‌های دشمنان در خصوص مسائل هسته‌‌ای و سپاه محقق نخواهد شد و به حول و قوه الهی برجام به نفع کشور ما به نتیجه خواهد رسید. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه