اخبار داغ

همراه با قرائت بیانیه دفتر بسیج دانشجویی؛

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان شهرستان میانه علیه مواضع ضد ایرانی ترامپ

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان شهرستان میانه علیه مواضع ضد ایرانی ترامپ
دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با سر دادن شعارهایی مواضع ضدایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرده و بیانیه ای از سوی دفتر بسیج دانشجویی واحد میانه قرائت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، اظهارات نسنجیده، بی‌ارزش و غیرمنطقی رئیس جمهور آمریکا علیه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران را غیر قابل قبول عنوان کرد و گفت: سخنان سرشار از تحریف و فاقد نزاکت ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشانگر ضعف و ترس از قدرت ایران اسلامی هست که از نظر علم سیاست و اخلاق نیز مورد تایید نیست به نحوی که جهان یکپارچه آن را محکوم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

دکتر علی سلیمی شاملو در تجمع اعتراض آمیز و ضد استکباری دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به رهبری ایالات متحده آمریکا فکر می‌کنند با اعمال تحریم‌ ها بتوانند علیه ملت ایران جنگ روانی ایجاد کنند در حالی که ملت ایران در طول سال ‌های دفاع مقدس و پس از آن عظمت خود را نشان داده است.

,

وی افزود: زمزمه آمریکایی‌ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران و قرار دادن نام سپاه در لیست تحریم های خزانه داری آمریکا نشانگر این است که این مجموعه بزرگ با بسیج مردمی و سرداران سرافراز به رسالت خود درست عمل می کند.

,

سلیمی تاکید کرد: اکنون سپاه پاسداران و نیروهای مسلح با اتکا مردمی به دستاوردهای عظیمی در منطقه دست یافته است و از این دستاوردها حفاظت خواهند کرد.

,

رئیس واحد میانه، با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه به کشوری تجاوز نکرده بلکه نقطه ثقل و لنگر ثبات در منطقه است تصریح کرد: سخنرانی مضطربانه رئیس جمهور آمریکا مهر تاییدی بر این واقعیت هست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها مانع استوار و قوی برابر دست‌ یابی به اهداف شوم استکبار و ارتجاع در منطقه خاورمیانه است.

,

وی ادامه داد: دشمنی و بغض دشمنان نظام علیه فرزندان برومند و جان برکف ملّت درنیروهای مسلح به ‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبیعی است و مطمئناً در چیدمان تمامی توطئه های خود با شکست روبرو خواهند شد.

,

اعضای هیات رئیسه، کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و من هم یک سپاهی ام مواضع ضدایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند و بیانیه ای از سوی دفتر بسیج دانشجویی واحد میانه قرائت شد.

,

 

,

 

,

    

, , , , , , , , , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه