اخبار داغ

خودنمایی محصول باغی کمیاب طارم در عطاری‌ها + تصاویر

خودنمایی محصول باغی کمیاب طارم در عطاری‌ها + تصاویر
خواص درمانی انار سیاه باعث شده تا این میوه با ارزش بیشتر در عطاری‌ها خودنمایی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  برگ زیتون، در بازار خرید و فروش میوه های پاییزی شهرستان طارم انار سیاه را کمتر دیده‌اید بیشتر از آنکه داخل جعبه میوه‌ فروش‌ها باشد داخل قوطی عطاری‌ها پیدا می‌شود چون خاصیت درمانی زیادی دارد زردی، اسهال، سیاه سرفه اصلی‌ترین بیماری‌هایی است که دوایشان انار سیاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

طبق نظر کارشناسان انار سیاه دارای ۱۵ اسید آمینه است که ۶ نوع از این اسیدها در هیچ میوه دیگری به جز انار یافت نمی‌شود بنابراین این خاصیت برای گیاه خواران بسیار مناسب است زیرا آن ۶ اسید آمینه غیر از انار فقط در گوشت وجود دارند‌.

, طبق نظر کارشناسان انار سیاه,

گفتنی است انار قلب را سالم نگه می‌دارد و درصد ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش می‌دهد‌ اگر هر روز آب یک انار سیاه را بخورید سرفه های شدید و سخت و سیاه سرفه را درمان میکند.

,

پوست انار سیاه برای نابودی باکتری استافیلوکوک طلایی مقاوم به متی سیلین موثر است پوست انار سیاه جدای از خواص آنتی اکسیدانی دارای خواص آنتی بیوتیکی نیز می باشد.

, پوست انار سیاه,

می توان این محصول باغی با ارزش و کمیاب را با حمایت ارگانهای متولی کشاورزی و باغداری و همت باغداران زحمتکش در سطح گسترده ای پرورش داد و روانه بازار داخلی و حتی به خارج از کشور صادر نمود.

,

DSCN7098

, DSCN7098, DSCN7098,

DSCN7097

, DSCN7097, DSCN7097,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه