اخبار داغ

دادستان اشتهارد:

پرونده قضایی عضو شورای شهر اشتهارد در مرحله ی تحقیقات قرار دارد

پرونده قضایی عضو شورای شهر اشتهارد در مرحله ی تحقیقات قرار دارد
حق شناس: اداره کل بازرسی استان البرز گزارش و اعلام و جرمی علیه یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد که در حال حاضر عضو شورای اسلامی شهرستان اشتهارد نیز می باشد، به دادسرای اشتهارد ارائه داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از بازداشت شهردار سابق اشتهارد به اتهام دریافت رشوه ی 600 میلیونی از یکی از پیمانکاران شهرداری اشتهارد، شایعه هایی در خصوص بازداشت یکی از اعضای شورای شهر فعلی در فضای مجازی و سطح شهر منتشر گردیده است لذا محمد رضا حق شناس دادستان شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر، اظهار داشت: اداره کل بازرسی استان البرز گزارش و اعلام و جرمی علیه یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد که در حال حاضر عضو شورای اسلامی شهرستان اشتهارد نیز می باشد، به دادسرای اشتهارد ارائه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

وی در ادامه در خصوص موضوع اعلام جرم بازرسی استان برای این فرد، توضیح داد: این گزارش مبنی بر تصدی همزمان در ۲ شغل، یکی در شهرداری اشتهارد و دیگری عضو اصلی هیئت مدیره ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد می باشد.

,

حق شناس با درخواست از مردم برای دامن نزدن به شایعه ها، تصریح کرد: با وصول گزارش به دادسرا، موضوع در جریان رسیدگی قرار گرفته و باتوجه به ارائه مستندات اداره ی شاکی و دفاعیات اخذ شده از مشتکی عنه، فعلا پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و تاکنون حکمی له یا علیه طرفین صادر نگردیده است.

,

گفتنی است تا پایان مرحله تحقیقات و صادر شدن حکم، این شخص همچنان یکی از اعضای شورای شهر اشتهارد خواهد بود و خللی در فعالیت های وی ایجاد نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه