اخبار داغ

در انتقاد به ورود شرکت روسی تاکسی اینترنتی به ایران؛

خارجی ها به بهانه سرمایه گذاری بازار حمل و نقل ایران را قبض می کنند

خارجی ها به بهانه سرمایه گذاری بازار حمل و نقل ایران را قبض می کنند
در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است به جای ایجاد شرایطی برای بهبود و رونق کسب و کار حمل و نقل داخلی زمزمه هایی مبنی بر فعالیت شرکت تاکسی اینترنتی روسی در تهران شنیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، این روزها شاهد انتشار اخباری مبنی بر امکان درخواست تاکسی از طریق اپلیکشینهای موبایلی آن هم توسط یک کشور روسی در حال فراهم شدن است که البته به دلیل ارزان تر بودن قیمت این تاکسی های اینترنتی نسبت به تاکسیها و آژانسهای سنتی کم کم جایگزین نیز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

تاکسیهای اینترنتی در کشور ما تا جایی رونق گرفته که سبب شده حتی برخی از شرکتهای خارجی نیز برای ورود به بازار حمل و نقل ایران دندان تیز کرده اند.

,

هفته پیش نیز خبرنگاران درباره ورود شرکت تاکسی اینترنتی روسی از وزیر ارتباطات پرسیدند که وی گفت: من هم مثل شما در اخبار خوانده ام و از اینکه آیا این شرکت تنها در رابطه با بحث تاکسی و استفاده از ظرفیت ما قرار است فعالیت کند یا یک پروژه سرمایه گذاری خارجی است اطلاعی ندارم.

,

راه اندازی شرکت تاکسی اینترنتی روسی تا ماه دیگر در تهران

,

سخنگوی این شرکت روسی گفت: تا اوایل نوامبر مصادف با آخر آبان ماه دفتر شرکت تاکسی اینترنتی روسی در تهران راه اندازی می شود.

,

وی افزود: شرکت ما با برخورداری از فناوری های پیشرفته IT می تواند از پس رقابت خارجی با همه شرکتهای جهانی و شرکتهای فعال ایرانی برآید.

,

سخنگوی شرکت روسی تاکسی اینترنتی گفت: درخواست تاکسی از طریق تلفن همراه یا سایت اینترنتی امکان پذیر است و مردم می توانند با کارتهای بانکی و اینترنتی کرایه ها را پرداخت کنند.

,

وی افزود: ما حوالی تابستان از ایران مجوز فعالیت را دریافت کردیم.

,

شرکت روسی تاکسی

, شرکت روسی تاکسی,

شرکت روسی مجوز ندارد

,

در پی انتشار خبر راه اندازی شرکت تاکسی اینترنتی روسی در ایران یکی از اعضای اتحادیه نوپای کسب و کارهای اینترنتی گفت: این اتحادیه از یک ماه دیگر برای صدور مجوزها اقدام می کند و تاکنون این شرکت برای دریافت مجوز مراجعه نکرده است.

,

وکیل زاده خاطر نشان کرد: تمام کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابی های شبکه ای باید از این اتحادیه مجوز بگیرد و اتاق اصناف نیز که سابقا اقدام به صدور چنین مجوزهایی می کرده دیگر نمی تواند مجوز بدهد.

,

برخی از شرکتهای فعال در رابطه با تاکسی های اینترنتی با حاشیه های زیادی مواجه هستند که در این میان مدیر بازاریابی اینترنتی یکی از شرکتهای فعال تاکسی اینترنتی گفت: برخی از شرکتهای داخلی برای ورود به این بازار به دلیل رقابت بالا، شرایط را سخت می بینند اینکه چگونه شرکتی خارجی قصد ورود دارد جای تعجب دارد.

,

امیر پاشا بیان کرد: اینکه این شرکت پس از فعالیت این مدت شرکتهای ایرانی ورود می کند نشان از این دارد که بعید است بتواند تغییری اساسی ایجاد کند.

,

وی افزود: البته باید منتظر شد که ببینیم این شرکت با چه مرکزی می خواهد کار کند.

,

وزیر اطلاعات

, وزیر اطلاعات,


ورود شرکتهای خارجی با وجود ظرفیت داخلی متناسب با اقتصاد مقاومتی نیست

,
,

وزیر اطلاعات در این باره در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به وجود ظرفیت داخلی ورود شرکتهای خارجی متناسب با سیاستهای اقتصاد مقاومتی نیست.

,

جهرمی اظهار داشت: واگذاری بدون برنامه ریزی بخشی از خدمات که خود ما می توانیم تامین کنیم متناسب با شرایط اقتصادی کشور و سیاستهای اقتصاد مقاومتی نیست.

,

وی افزود: ظرفیتهای بازار ما برای اشتغالزایی در عرصه فناوری اطلاعات باید در اختیار جوانان قرار گیرد.

,

وضعیت سرمایه گذاری در کشور بر کسی پوشیده نیست اما ورود شرکتهای تاکسی اینترنتی خارجی آن هم به عنوان شرکتی خدماتی را به سختی می توان سرمایه گذاری خارجی قلمداد کرد.

,

لازمه اقتصاد مقاومتی تنها تولید کالا داخل کشور نیست بلکه خدمات نیز باید به بهترین نحو ممکن توسط نیروهای داخلی ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه