اخبار داغ

امام جمعه رودبارجنوب:

سخنان رییس جمهور آمریکا احمقانه بود

سخنان رییس جمهور آمریکا احمقانه بود
امام جمعه رودبارجنوب در جلسه شورای اداری شهرستان به قرار دادن نام سپاه در کنار گروهک‌های تروریستی توسط رئیس جمهور نادان آمریکا اشاره کرد و گفت: این حرکت صدای همه مردم و مسوولان دلسوز نظام را در آورده و موجب وحدت بیش از پیش مردم و اقشار جامعه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جلسه شورای اداری شهرستان رودبارجنوب با حضور امام جمعه ،نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی  و سایر مدیران این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

دفاع از فتنه به معنی ایستادن در مقابل دین است

, دفاع از فتنه به معنی ایستادن در مقابل دین است, دفاع از فتنه به معنی ایستادن در مقابل دین است,

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب با اشاره به حفظ خطوط قرمز نظام اسلامی ،گفت:اگر افرادی خطوط و حریم نظام را حفظ نکند ،نظام و حکومت دچار چالش خواهد شد.
وی در همین خصوص بیان داشت: در حادثه عاشورا به خطوط قرمز و حریم ولایت و امامت تعرض شد و افرادی که در این مسیر حرکت کردند به خطوط قرمز و حریم ولایت و امامت بی توجهی کردند.

,
,


گروهی حفظ حرمت و شان ولایت و رهبری را یکی از خطوط قرمز نظام عنوان کرد و گفت: در زمان فعلی و انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خط قرمز نظام هستند و با اشاره به بیانات حضرت امام (ره)در خصوص جایگاه قوه قضاییه و سپاه،گفت: دستگاه قضایی و سپاه از خطوط قرمز نظام هستند.

,
,

امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به قرار دادن نام سپاه در کنار گروهک‌های تروریستی توسط رئیس جمهور نادان  آمریکا افزود: این حرکت صدای همه مردم و مسوولان دلسوز نظام را در آورده و موجب وحدت بیش از پیش مردم و اقشار جامعه شده است.

,

وی در ادامه به فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: عده‌ای نمی‌خواهند فتنه ۸۸ به فراموشی سپرده شود اما فتنه ۸۸ و حامیان آن برای همیشه باید محکوم باشند و دفاع از فتنه و فتنه‌گر به معنی ایستادن در مقابل دین است و همه باید مراقب باشند چراکه اگر به این خطوط قرمز توجه نکنیم تاریخ دوباره تکرار می‌شود.

,


امام جمعه رودبارجنوب بنی امیه را از بزرگترین فتنه گران تاریخ اسلام برشمرد و گفت: فتنه و فتنه گر همیشه محکوم است و دفاع از فتنه گران را ایستاندن در مقابل دین عنوان کرد.

,
,

اجازه نخواهیم داد شیاطین سپاه را مورد هجمه قراردهند

, اجازه نخواهیم داد شیاطین سپاه را مورد هجمه قراردهند, اجازه نخواهیم داد شیاطین سپاه را مورد هجمه قراردهند,

احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان  کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خودکامگی و خودخواهی برخی افراد در دنیای سیاست امروز باعث بروز مخاطرات غیرقابل پیش بینی خواهد شد گفت:عملکرد رئیس جمهور آمریکا یکی از این دسته افراد می باشد.

,


حمزه مسئله همه پرسی اقلیم کردستان عراق را حرکتی خطر آفرین برای منطقه خاورمیانه ذکر کرد و گفت: امید داریم این تهدید نیز با راهنمایی های حکیمانه مقام معظم رهبری،حضور در صحنه مردم و تدبیر دولتمردان ،مثل همه تهدیدات خنثی و بی اثر شود.

,
,


نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی حرکت کردن و عمل کردن همراه با توکل بر خدا را مهم ذکر کرد و گفت: از اول انقلاب اسلامی تاکنون با توکل بر خدا و مدبرانه پیش رفتیم و موفق هم بودیم ،لذا ادامه این راه با همین روش لازم می باشد.

,
,


حمزه در ادامه به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: عصبانیت ترامپ ناشی از موفقیت بین المللی ایران است.

,
,


وی با بیان اینکه در دوره زمانی اخیر که تنش و تهدیدات علیه نظام اسلامی زیادشده است گفت: حرکت بر اساس منطق و هوشیاری،همراه با اتحاد بیش از پیش ضرورت دارد.

,
,


وی پیوند اقتصادی با سایر اقتصادهای دنیا را از دیگر راه کارهای مقابله با تهدیدات دشمنان برشمرد و گفت :برنامه ریزی در جهت حل مسئله اشتغال هم لازم می باشد.

,
,


حمزه فرستاندن پیام عقلانیت به جهانیان را نیز از جمله روش های خنثی کردن تهدیدات دشمنان ذکر کرد و گفت:ما باید به جهانیان بفهمانیم که خواهان صلح و آرامش هستیم.

,
,


احمد حمزه در ادامه با بیان اینکه ما باید پیام های صلح و دوستی را همراه با اقتدار و عزت به جهانیان بفهمانیم گفت: سپاه یکی از مهمترین و اصلی ترین بال های قدرت و توان کشور است.

,
,


نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:ما اجازه نخواهیم داد شیاطین سپاه را مورد هجمه قراردهند و ثابت می کنیم که ارتش ۲۰ میلیونی مدنظر حضرت امام (ره)در کشورمان شکل گرفته و در راس این ارتش، سپاه پاسداران قرار دارد.

,
,


وی در پایان انتقال پیام های منفی اقتصادی نظیر نوسانات نرخ ارز،شاخص قیمت ها و برخورد نابجا با فعالان اقتصادی به خارج از کشور را مضر برای اقتدار کشور ذکرد و گفت:این مسئله باعث دفع و جلوگیری از ورود فعالان بزرگ اقتصادی خارجی خواهد.

,
,

 

,

سخنان رییس جمهور آمریکا احمقانه بود

, سخنان رییس جمهور آمریکا احمقانه بود, سخنان رییس جمهور آمریکا احمقانه بود,

 

,

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را احمقانه ذکر کرد و گفت: دشمنان فعلی نظام جمهوری اسلامی ،تفکر و اندیشه شهدا و رهبری های حضرت امام (ره) را فراموش کرده اند و نمی دانند آن گفتمان هنوز در ایران اسلامی توسط عالم شجاع و بصیری همچون مقام معظم رهبری جاری و ساری است و توانمندی حل و فصل مشکلات را دارد.

,


ناوکی در ادامه با اشاره به اینکه گرچه اختلاف نظر اندکی در خصوص نحوه مدیریت کشور در میان احزاب و گروه ها وجود دارد،اما در راستای حفظ آرمان و ارزش های نظام،همه مسئولین به همراه مردم،متحد و یک صدا هستند.
فرماندار رودبارجنوب گفت: تمامی مدیران شهرستان باید بر اساس برنامه پیش بینی شده و همگام با شورای اشتغال شهرستان حرکت کنند تا زمینه اشتغال جوانان جویای کار تا حدی حل و فصل شود.

,
,
,


وی استفاده از ظرفیت نیروی انسانی پنج شهرستان جنوبی در ادارات کل جنوب استان را ضروری برشمرد و گفت: برنامه ریزی و پیگیری در این خصوص می تواند موثر باشد.

,
,


فرماندار رودبارجنوب با اشاره به شاخصه آب شرب شهرستان رودبارجنوب گفت: تا رسیدن به وضعیت مطلوب و متوسط شاخص کشوری فاصله زیادی داریم و لذا امیدواریم بتوانیم با حمایت و پشتیبانی مسئولین استانی وکشوری به حد مطلوبی برسیم.

,
,


ناوکی در ادامه به طرح تجمیع  روستاها در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: در این طرح ،اهالی تمامی روستاهای مشکل دار از نظر زیر ساختی که غیرقابل توسعه هستند در یک مکان تجمیع می شوند و این وضعیت،زمینه خدمات دهی بهتر را فراهم می آورد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه