اخبار داغ

امام جمعه سردشت:

سخنان ترامپ ناشی از عصبانیت و سفاهت اوست/ آمریکا یک تروریست واقعی است

سخنان ترامپ ناشی از عصبانیت و سفاهت اوست/ آمریکا یک تروریست واقعی است
امام جمعه سردشت گفت: سخنان روز گذشته رئیس جمهور آمریکا ازروی عصبانیت و سفاهت بود که بار دیگر بر این کلام گهربار امام خمینی مهر تاییدی زد که آمریکا نمیتواند هیچ غلطی بر علیه ایران بکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا سلام امینی امام جمعه شهرستان سردشت در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، درخصوص مخالفت و دشمنی آمریکابا ایران گفت: سر سخت ترین دشمن ایران، آمریکا بوده ودر تلاش است از تمامی امکانات موجود در جهت ضربه زدن بر جهموری اسلامی ایران بهره ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به سخنان تاریخی امام خمینی(ره) افزود: آمریکا دشمنی چندین ساله ای با ایران دارد و در تمامی این سال ها هرگز نتوانسته است که به ایران ضربه وارد کند و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکندو یک تروریست واقعی است.

,

امام جمعه سردشت، تصریح کرد: اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا سخیف، بی ارزش، دور از انسانیت و وجدان بوده است.

,

وی، با اشاره اقدامات ناجوانمردانه امریکا و تروریست در منطقه گفت :سپاه با قدرتی که در دست د دارد در تلاش برای ساخت بهشتی در تمامی منطقه است اما امریکا با سو استفاده از قدرت های خود تمام جهان را به اتش کشیده و به جهنم تبدیل می کند وهیچ کشوری یا هیچ دولتی تروریست تر از آمریکا نیست .

,

ماموستا امینی، تصریح کرد: رئیس جمهور فعلی آمریکا مسیری که روسای جمهور قبلی بنا کرده اند را بدتر از همگی آنان ادامه داده و در تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی هستند اما همچون سال های قبل نمی توانند کاری از پیش برند.

,

وی، بیان کرد: تروریست ها اکنون نمی توانند در جنایت و آدم کشی به آمریکا برسند و آمریکا در جنایتکاری از همگی گروهک های تروریستی پیشی گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه