اخبار داغ

برخورد منطقی بازار با بی‌اعتنایی به سخنان ترامپ

برخورد منطقی بازار با بی‌اعتنایی به سخنان ترامپ
با توجه به مشاهده رفتار شاخص های کلی بازار طی روز گذشته پیش بینی می شود که برای روزهای آینده نیز شاهد تغییر قابل محسوس قیمت در بازار ایران نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، بر خلاف تحلیل های کارشناسان، بازارهای کشور نخستین روز کاری خود را با آرامش و بدون هیچ تکانه شاخص های کلی بورس پشت سر گذاشتند به گونه ای که شاخص اوراق بهادار بورس تهران 519 بود و قیمت سکه طلا نیز اندکی کاهش یابد؛ بازار ارز نیز واکنشی از خود نشان نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

آمریکا پس از چند روز بازار گرمی برای سخنرانی ترامپ علیه ایران، بالاخره جمعه شب پشت تریبون رفت که البته سخنان وی جز مشتی سخنان توخالی چیز دیگری نبود و تنها دست مایه طنز ملت ایران شد عدم واکنش بازار که دارای شاخص هایی واقع گرایانه است از جمله مصادیق تو خالی بودن سخنان وی می باشد.

,

وضعیت روبه رشدی بر شاخص های بازار ایران حاکم است

, وضعیت روبه رشدی بر شاخص های بازار ایران حاکم است,

روح اله حسینی مقدم، معاون ناشران و اعضای بورس تهران درباره آخرین وضعیت بازار گفت: آخرین وضعیت بازار ایران از وضعیتی روبه رشد و افزایش قیمت سهام حکایت دارد.

,

بازار به گونه ای رفتار کرد که انگار نه انگار رئیس جمهور آمریکا درباره ایران سخنرانی کرده است.

,

قیمت ارز

, قیمت ارز,

قیمت ارز در بازار تکان نخورد

, قیمت ارز در بازار تکان نخورد,

اسدی از فعالین بازار سکه، طلا و ارز، گفت: در بازار قیمت ارز بدون تغییر و قیمت طلا نیز کاهش یافت به گونه ای که در مجموع می توان گفت بازار، بازتابی منفی نداشت.

,

وی افزود: پیش بینی می شود طی روزهای آینده نیز نه شاهد ریزش قیمت و نه شاهد افزایش آن به طور محسوس در بازار باشیم زیرا همه منتظر این بودند که ترامپ حرف جدیدی داشته باشد اما به واقع همه این حرفها تکراری بود.

,

با وجود اینکه نفر اول آمریکا سعی داشت با تهدید ایران، عملیاتی روانی علیه ما راه اندازی کند اما حتی بازار هم تکان نخورد.

,

برخورد منطقی بازار؛ بی اعتنا به سخنان ترامپ

, برخورد منطقی بازار؛ بی اعتنا به سخنان ترامپ,

یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار بی اعتنا به سخنان ترامپ رفتاری منطقی و متعادل نشان داد.

,

ساسان  شاه ویسی، کارشناس ارشد اقتصادی و استاد دانشگاه، درباره دلیل بی اعتنایی بازار به سخنان ترامپ اظهار داشت: برای عوامل تحریم کننده در برابر عوامل تثبیت کننده برترین مولفه ای بود که نشان داد تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا بی پایه و اساس است و این از نکات نافرجام عوامل روانی نفهته پشت سخنان ترامپ بود.

,

وی افزود: این عملیات روانی در بازار داخلی ایران بهم اصابت نکرد و در نتیجه بازار فتاری منطقی و متعادل از خود نشان داد.

,

شاه ویسی با اشاره به اینکه البته باید امروز نیز پشت سر گذارده شود خاطر نشان کرد: شاید تکانه هایی در بازار منطقه ای اثرگذار شود اما به نظر می رسد در بازار ایران شاهد تغییرات خاصی نباشیم.

,

تمامی این رخدادها حاکی از این است که آمریکا ابدا برای بازار ایران دغدغه نیست و سخنرانی رئیس جمهور آن تنها لفاظی های خاصی است که حتی بازار نیز به آن واکنش نشان نداد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه